یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

مادر جان روزت مبارک

1393/1/31 9:43
نویسنده : فاطمه
665 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

مادر عزیزم مهربانم عمرم زندگیم هستی ام با تمام وجودم می گم دوستت دارم

روز مادر مبارک انشالله سالیان سال سایه مادرها بالای سر فرزندانشان باشه

مادرم من غیر از تو کی توی دنیا را دارم تو همه وجود زندگی من هستی

به خودم افتخار می کنم که یک مـــــــــــادر هستم

وقتی شیرینکم عسلم تینا خودش را در اغوشم می اندازه و به چشمانم نگاه

 می کنه و با اون صدای نازش مامان صدا می زنه دلم ضعف می ره وقتی

نفس زندگیم یکتا به اغوشم می اید و دست در گردنم می اندازه می گه

مامانی خودمی دوستت دارم اشک می ریزم .

خـــــــــدایا بارالــــــــها هزاران باز سپاسگزارم که این نعمت را بر من

 ارزونی داشتی .

خــــــــدایا بارالـــــــــها این نعمت را نصیب همه بگردان از جمله خواهر گلم زهرا

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 9:55
سلام عزیزمدوقلوهای من ساراو ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین وبهشون رای و امتیاز5 رو بدین چشم گلم اومدم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
31 فروردین 93 16:37
سلام مادر مهربون روزت مبارک
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
5 اردیبهشت 93 20:16
سلام خوشگل خانوم سلام به روی ماهت عزیزم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
6 اردیبهشت 93 13:53
سلام ممنون