یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

مریضی یکتا در ایام عید

1393/1/17 9:52
نویسنده : فاطمه
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق های مامان سال نو مبارککککککککککککککک

ایام عیدی این ١٥ روز تعطیلی هم گذشت با همه خوبی و سختی برای من .....

سختی بگم که دختر گلم یکتاجون بدجوری مریض شد تب لرز وحشتناکی که یک لحظه تبش ولش

نمی کرد دو بار بردمش دکتر امپول پنی سیلین زد کپسول خورد شربت اموکسی سیلین خورد تا بعد

از ٥ روز کمی بهتر شد خدا را شکر به خیر گذشت الان هم از شانس کچل من بدبخت که اومدم سرکار

تینا خانمی دو روزه تب اسهال و استفراغ دارههههههههههههههههههه

ای خدا من دیگه چه بدبختم  خدایا خودت کمک کن تینا خوب بشه تحمل دیگه ندارم ...

چند تا عکس از دخملی ها دارم که روز ١٥ که یکتا کمی بهتر شده بود بردمش پارک

عشق مامانی تینا

تینا گلی در پارک تازه دخملی راه افتاده

این نفس مامان یکتا الهی بمیرم بچه ام چه قدر ضغیف شده

عشق های مامانی و بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مانی محیا
17 فروردین 93 10:15
خصوصی
مانی محیا
17 فروردین 93 10:20
سال نوی شما هم مبارک... دلم براتون تنگ شده بود
مامان درسان
18 فروردین 93 8:23
سلام سال نو مبارک ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید و ممنون از اینکه اینهمه به ما لطف دارین ولی کرمان شهر خودمونه یعنی ما هم کرمانی هستیم
مامان درسان
20 فروردین 93 11:25
سلام ممنون که ما رو قابل دونستید و از د.وستانتون کردید ولی باید اعتراف کنم متاسفانه من زیاد به این سایت وارد نیستم و زیادم وقت ندارم بیفتم تو اون تا یاد بگیرم اگه شما وقت دارین به منم یاد بدین چه جوری باید دویت برای خودم انتخاب کنم و یا قسمتهای دیگه سایت ممنون
هانی
24 فروردین 93 22:06
ای بابااااااااااا دلمون کباب شد خدا بد نده انشاالله سال خوبی داشته باشین
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
29 فروردین 93 14:05
سلام مادر جان روزت مبارک گلم
مامان بنيتا
31 فروردین 93 9:13
سلام دوست خوبم ،مادر دوست داشتنى ومهربان ،روزت مبارك ،هميشه سلامت وشاد باشى ، به ما هم سر بزن
مامان تینا
2 اردیبهشت 93 20:47
سلام مامانی مهربون خدا حفظشون کنه دخترای نازتون رو وبتون هم خیلی خوشگله ازتون ممنونم که وبلاگ دخترم اومدید