یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

بدون عنوان

1393/11/21 12:17
نویسنده : فاطمه
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترهای نازم یکتا و تینا

الهی مامان قربون هر دو تاشون بره

شرمنده دوستان دیر می ایم به خدا این قدر گرفتار هستم که حد نداره می دانم همه شماها هم گرفتار

هستید ولی من هم گرفتار خودم و زندگی و بچه هایم و همسرم هم گرفتار خانواده خودم و خانواده همسرم

یعنی در کل من اینجا انجا همه جا خخخخخخخخخخخخخ

تینا گلم که از یکسال نیم از پوشاک گرفته شد ولی شیر هنوز می خوره کلا حرف زدنش عالی عالی هست

باور کنید حتی از یکتا قشنگ تر حرف می زنه که یکتا تعجب می کنه بعضی وقتها که با هم دعواشون میشه

یکتا می زنه می گم مامان بچه هست میگه کجا بچه هست این که حرف می زنه پوشاک نیست کجا بچه هست

چی بگم از دست این دلبندانم

دوباره زود بر می گردم با خبرهای خیلی مهم

 

اینجا رفته بودم لباس براشون بخرم مغازه خواهر شوهر فکر کن این دو تا وروجک عشق عکس دارند با اون لباس

تینا وروجک هر کاری کردم شلوارش را دربیاره تا ببینم لباس تنخورش چی می شه حریفش نشدم که نشدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محمد
21 بهمن 93 13:15
سلام با وسایل جدید آماده سازی کیک و دسر بروزم. به ماهم سر بزن.