یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

خاله پری اومدددددددددددددد

1392/7/20 12:12
نویسنده : فاطمه
431 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

سلام عشق های مامان

سلام دوستان عزیزم

راستی خاله پری تشریف فرما شدنیشخند روز پنجشنبه ظهر رفتم خونه دیدم بله

خاله پری اومده نمی دونی این قدر خوشحال شدم نگو و نپرس گاوچران خواست

بپرسم چرا چند روز تاخیر نیشخند ترسیدم ناراحت بشه دفعه دیگه سراغم نیا

قهقهه از روز پنجشنبه دل درد کمر درد وای وای نمی دونی چه حالی داشتم

امروز صبح هم اومدم سرکار شو شو جان گفت اگر حالت خوب نیست نرو

گفتم مرخصی فعلا بی مرخصی اومدم خدا را شکر الان بهترم از دیروز عصر

بگم با یکتا و تینا و عشقم شوشو جان رفتیم بیرون به قول خودمون دوری

بزنیماز خود راضی به قول شوشو دور زدن ما کلی خرج داره دلقک اخرش همون کفش

های که چشمم را گرفته بود خریدم بوت هستند چرم مشکی خوشکل و

خانمی هستند برای سرکار عالی هستند راستی یک شلوار لی دم پا هم

خریدم روی کفش ها خیلی به هم می ایند این هم از دور زدن ما قهقهه

که به نفع من تمام شد اما نه رفتیم پارک شورا یکتا می خواست سوار

سرسره بادی بشه هنوز از اومدن ما نگذشته بود که بارون گرفت تینا را

محکم توی بغلم گرفتم و بابایی هم دست یکتا را گرفت و بدو بدو سوار

ماشین شدیم از کنار بستنی ایتالیایی رد شدیم که بابایی مجبور شد برای

ما بستنی بخره اومدیم خونه که ای بابا برای فردا ظهر یعنی امروز نهار

درست نکردم که یکتا جون به دادم رسید چی درست کنم

این دخملی ما هم وقت ازش بپرسم چی درست کنیم فقط عشق ابگوشت

داره یا کشک بادمجان الهی قربونش برم که غذای سالم می خورهقلب

ساعت 8 ابگوشت بار گذاشتم ساعت 12 زیرشون را خاموش کردم خنک شد

گذاشتمشون یخچال سبزی خوردن هم عصر پنجشنبه گرفته بودم پاک کردم

دارم اخ عجب الان گشنه ام شد ها بی کار بودم درباره شکم دوباره نوشتم

تا ساعت 3 دیگه شیرم خشک می شهقهقههقهقهه

فعلا دوستان تا بعد

راستی این عکس را یکتا توی خونه عمه جونش گرفته می گذارم

 

فداتتتتتتتتتتتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماهان
20 مهر 92 12:41
قربوون اون ژستت بشه خاله يكتا جونم


خدا نکنه خاله جان
مانی محیا
20 مهر 92 12:53
خوش اومد عزیزم الکی نگران بودی


چه کار کنم دست خودم نبود ههههههههههههه
مانی محیا
20 مهر 92 12:55
هر چی خریدی مبارک باشه دوستم. من بوتهامو پارسال آخر فصل گرفتم عکساشو میذارم حض کنی..


جانم قربونت برم عزیزم
مانی محیا
20 مهر 92 12:55
خصوصی
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 14:06
عجب دلري شده اين يكتا جون ببوسينش
کاکل زری یا ناز پریییی
20 مهر 92 17:14
مبارکهههههههههههههه هم امدن خاله پری هم خریداتونننننننن این 2تا چه جیگرنننننننننننننن الهی قوربونشون خدا حفظشون کنه عزیزم خیلی داتن
تون بودم خوشحالم که حالا زود زود برامون مینویسی عزیزمممممم[h


قربونت برم عزیزم سعی می کنم زود زود بیایم
مامان سویل و اراز
22 مهر 92 11:20
سلام دوست عزیزم از اینکه به وبلاگ اموزشکده هنر سر میزنین ممنونم منظورتونو از اموزش گونی متوجه نشدم میشه توضیح بدین چیه کجا دیدین؟ توضیح بدین براتون پیدا کنم