یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

در مورد خواهر

1392/7/15 14:31
نویسنده : فاطمه
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به دخمل های نازم یکتا و تینا

الان دایی علی تماس گرفت خبر داد داره بابا می شه باور کن خیلی خوشحال

شدم ولی از شما چه پنهون از خدا پنهون نباشه کمی هم ناراحت حالا می گم

چرا ناراحت اخه خاله زهرا الان چندساله ازدواج کرده خدا بهش نی نی نداده

یک بار داد که خدا زود ازش گرفتش خاله زهرا هم از دایی علی بزرگتره حتی

از من دوست داشتم خدا اول به اون نی نی بدهد چون دوست ندارم دوباره

شاهد شکستنش باشم ای خدا می دانم همه چیز دست تو هست خدایا

نگذار دوباره شکسته بشه وقتی خدا تینا را به من داد خاله زهرا نزدیک به

یک سال پیش من نیومد به خدا درکش می کنم زمانی تینا ٦ ماهه شد

خواهرم بچه ام را دید می دانم برایش سخته چون عاشق بچه هست نمی

دانم الان این خبر را بهش بدهیم یا نه می دانم به خدا سخته چون می دانم

اگر بفهمه ١٠٠ درصد دوباره رابطه اش با همه قطع می شه حتی مامانم

خدایا خودت کمک کن اون ادم زود رنجی هست باور کنید دوستان حتی دارم

این مطلب را می نویسم اشک فقط تو چشمانم هست و دستام هم

توان نوشتن را ندارند نمی دانم چرا دوست ندارم خواهر بزرگم ناراحت بشه

ولی به خداوندی خدا از این که خدا نی نی به داداشی داده خیلیییییییییی

تا خیلییییییییییی خوشحالم ولی به خاطر خواهر نه

خدایا نگذار اون دوباره دلشکسته بشه خدایا خدایاااااااااااااااااااااااا

کمکش کن

دوستان تو را خدا این پست را می خوانید دعا کنید خواهرم هم خدا بهش

نی نی بدهد خداااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ماهان
16 مهر 92 10:47
دسته گلهاي زيبا وناز روزتون مبارك الهي هميشه دلتون شاد و تنتون سالم
مامان سيد محمد سپهر
16 مهر 92 11:18
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود ____________________________ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...با پست جديد منتظ حضور گرمتون هستم
مانی محیا
16 مهر 92 12:30
عزیز ببخشید جاافتادی.خص
عاطفه مامان الای
16 مهر 92 13:57
سلام گلم ممنونم که پیام مهربونی بهم دادی خیلی خوشحال شدم میتونیم تو نی نی گپ همدیگه رو قبول کنیم وچت کنیم خدا دخترات رو برات نگه داره درضمن چرا اطرافیانت اینقدر بی منطق هستن مگه تقصیر شماست که یکی بچه دار نمیشه شاخ در آوردم ...من صد سال هم بچه دار نمیشدم ناراحت نمیشدم اگه کسی بچه دار میشد تو چیکار کنی با هاشون حرف بزن وبگو که کارشون درست نیست انگار تو نمیزاری اونا بزان.. دختراتو ببوس
مامان صدف
16 مهر 92 14:24
ایشالله به همین زودی خبر نینیدار شدن خاله زهرا رو تو این وبلاگ بنویسید.
من دلم روشنه.
راستی بچهء اولش چند وقتش بود که مرد؟ اصلا" چرا مرد؟


عزیزم 3 ماهه سقط کرد قلب بچه تشکیل نشده بود
عاطفه مامان الای
16 مهر 92 17:44
روز کودک رو به دخملات تبریک میگم گلم
من تبریز هستم
عزیزم اخه اول شماره تو 914 هست مگه کرمان پیش شمارش با تبریز یکیه تعجب کردم


سلام عزیزم به خدا من هم نمی دونم