یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

حرف زدن تینا حوننننننننن

1392/5/29 10:56
نویسنده : فاطمه
409 بازدید
اشتراک گذاری

Love heart 785Love heart 785Love heart 785

سلام به تمام وجود زندگی من یکتا و تینا

تینا جون ما الان چند روزی هست کلمه هایی را ادا می کنه مثل ب ب ب

با با با و می می دیروز توی ماشین داشتم یکتا را می بردم کلاس تینا

هم خونه مامانم توی راه تینا دایم می گم به به به به یکتا جون هم

بهش برخورد فکر می کرد تینا داره دعواش می کنه اخه یکتا لج کرده

بود که اسکوترش هم ببره کلاس من نگذاشتم توی ماشین غر غر

می کرد وقتی دید تینا می گه به به با ادای خاصی مثل ادم بزرگ ها

گفت من ٥ سال از تو بزرگترم تو به من می گی به من را باش قهقهه

الهی قربون جفت شما برم که این قدر برای من عزیز هستید

مامنی مواظب خودتون باشید من زود می ایم باشهههههههه

فدای شما دو تا دختر عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نگاری
6 شهریور 92 2:54
سلام مامانی
کجایی؟ دلم کلی تنگیده بود واست کلی گشتم وبلاگن و پیدا کردم
رفتی تینا رو به دنیا بیاری و بیای
رفتی که رفتی؟


ُسلام عزیزم اومدم فدات بشم لطف داری
فرناز/ مامان ریحانه
6 شهریور 92 18:28
هزار ماشاا... یکی از یکی ناز تر و قشنگ ترن خدا حفظشون کنه
عکس فرش
8 شهریور 92 17:39
وبلاگتون زیباست... به وبلاگ من سر بزنید... ماندگارترین هدیه برای دلبندت و کسی که دوستش داری... http://aksfarshkashan.blogfa.com