یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

نشستن تینا جون

1392/5/26 17:11
نویسنده : فاطمه
405 بازدید
اشتراک گذاری

animated gifs of mermaid melody

سلام عزیزان مامان یکتا و تینا

الان سرکار هستم دلم برای هر دوتای شما نفس تنگ شده است

زنگ زدم خونه مامانم با یکتا جون صحبت کردم الهی قربون حرف زدنت برم

که واقعا بزرگ شدی دیگه می شه وقتی دلم گرفته باهات درد دل کنم واقعا دختر نعمت

بزرگی هست .

ظهر ساعت 12 تعطیل کردم و رفتم خونه مادرشوهرم دنبال تینا 12 نیم خونه خودمون

بودیم نهار خوردم به تینا هم شیر دادم به خواب رفت من هم 20 دقیقه ای کنارت خواب

رفتم دیدم بیدار شدی و به شکم داری بازی می کنی الهی فدات بشم عزیزم

بلند شدم چایی را برای بابایی دم کردم  لباس های تینا را عوض کردم تا شوشو خان

امد نهار برایش اماده کردم وبعد دوباره با تینا اومدیم خونه مادرشوهرم دوباره برگشتم

سرکار الان هم مثل یک مرغ چرتی دایم در حال چرت زدن هستم ههههههههههه

مامان های کارمند می دانند من چی می گمممممم ای خدا

راستی تا یادم نرفته تینا جونم الان حدود 2 هفته ایی هست بدون کمک می شینه

هوراااااااااااا

به قول مامانم خیلی زود تینا نشستن را یاد گرفت الهی فداش بشمممممممم

این هم یکتا گلم الهی فداش بشمممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مانی محیا
29 مرداد 92 10:50
مرغ چرتی؟؟؟؟ من هم از 5 صبح بیدار شدم که اتاق محیا رو جمع کنم
عروسکهام پرنیا وپانیا
30 مرداد 92 0:05
سلام دیروز با یک تماس به بیمه متوجه شدم که چقدر عدم هماهنگی بین ارگانهاست آنها خیلی محکم وبا قاطعیت تاکید داشتند که مرخصی 6ماه است وکسی حق استفاده از 9 ماه رو نداره جالبه نه ما حتی به تایید شده ها هم نمی توانیم تکیه کنیم.نمی دونم شاید یکی از کله گنده ها باید مجاز به استفاده از این قانون بشه تا شامل ما بشهببخشید نمی دونم چرا اینها رو دارم به شما می گم ولی واقعا ناراحتم
عروسکهام پرنیا وپانیا
31 مرداد 92 0:06
عزیزم خصوصی داری
اموزش هنر دستی (عسل)
9 مهر 92 16:54
وااااااااااااااااااااااای ماشال... تینا جون چقدر نازه یه اسپند دودش کنید هم تینا خانومو و هم یکتا جونو
اموزش هنر دستی (عسل)
9 مهر 92 16:56
راستی ممنون که بهم سر زدی و نظر دادی میتونی از مطالب جدید وبم هم استفاده کنید و نظر بدید اینم ادرس : http://asaljam.mihanblog.com راستی میشه از این به بعد هم شما بهم سر بزنی و هم من به شما و بام هم دیگه نظر بدیم
اموزش هنر دستی (عسل)
9 مهر 92 16:58
نظر در پستای جدید فراموش نشه
اموزش هنر دستی (عسل)
12 مهر 92 23:21
افرین به تینا که زود نشستنو یاد گرفت