یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

ترک کار

1391/10/13 10:16
نویسنده : فاطمه
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان مامان

مامانی به احتمال زیاد من امروز اخرین روز کاری من هست

دیروز رفتم دکتر گفت استراحت مطلق و ازمایش نوشت و گفت به احتمال زیاد عفونت دارم

واییییییییییییییی

خسته شدم از دست این عفونت لعنتی گفت اگر عفونت زیاد باشه باید بستری بشم

خدایاا خودت کمک کن خیلی می ترسم

از همه دوستان التماس دعا دارم

دوستتان دارم ما را فراموش نکنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
13 دی 91 11:56
انشالله که زودتر خوب بشی.
کاکل زری یا ناز پری
13 دی 91 12:51
انشاالله که چیزی نیست عزیزم انشاالله به سلامتی باقی روز ها سپری بشه بیشتر استراحت کن
مریم مامان سلما
14 دی 91 12:18
عزیزم نگران نباش چیزی نیست انشاالله هر چه زودتر مشکلت حل میشه استراحت کن و مواظب خودت و دختر تو راهیمون باش
نگاری
17 دی 91 13:33
اخی مامانی حالا که خونه ای استراحت کن زودی . امیدوارم چیزی نباشه و نی نی صحیح وسالم به دنیا بیاد
مامان سيد محمد سپهر
19 دی 91 9:49
سلام عزيزم دلم شور زد؟چي شده ؟زود برام توضيح بده! گلم تولد يكتا جون مبارك.فعلا بي خيال كارشو وفقط به استراحت فكر كن و اينكه با كلي حرف و خاطره از سفر برگشتيم ممنون مي شم به ديدارمون بيايين.!
مامان فری
19 دی 91 23:23
مامانی انشالله که به زودی زود مشکل برطرف بشه ، التماس دعا