یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

اومدن سرکار البته دزدکی

1391/10/24 9:43
نویسنده : فاطمه
470 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سلام دوستان عزیزم

شرمنده تمام دوستان عزیزم هستم

امروز دزدکی اومدم سرکار سری بزنم

رفتم دکتر و جواب ازمایش را بردم گفت فعلا عفونت با دارو حل می شه ولی مطلقا استراحت کن به خاطر

کمردرد شدیدی دارم و گفت تا ٢٨ صبر کن وارد ٩ ماهگی بشی و خطر کمتر می شود و می توانم

سزارین بشی من دلم نمی خواد سزارین بشممممممممممممپ

ای خداااااااااا

حال یکتا جون هم خوبه یعنی بهتر از این نمی شه صبح ها یعنی بهتر بگم ظهر ساعت ١٢ بیدار می شه

بعد از ظهر ساعت ٦ می خوابه تا ٨ دوباره شب هم ساعت ٢ یا ٣ اویزون باباش هستتتتتتتتتت

در کل برنامه  خوابش به هم خورده

یعنی به قول مامانم یکتا تلافی این چند سالی که صبح ها زود بیدار شده را در می ارههههههههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

نرگسی
24 دی 91 10:51
ایشالله به سلامتی دیگه چیزی نمونده عزیزم ..
مریم مامان سلما
28 دی 91 12:13
انشاالله به سلامتی زایمان کنی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:35
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید
الهه مامان یسنا
2 بهمن 91 10:25
ایشالاه زایمان بی خطری داشته باشی عزیزم. روی ماه دخترت رو ببوس
عاشقانه هایم برای تو
2 بهمن 91 17:18
سلام وبلاگ خوبی دارین به ما هم سر بزنین جشن تولد هم دعوتین لینکتون میکنم دوست داشتین ما رو هم لینک کنین
مریم ارشدی
2 بهمن 91 23:09
مرسی خالش خدا حفظش کنه سایتون ررو سرش باشه؛ خیلی لطف دارین اگه دوست داشتین بچمو با اسم شایاجون لینکش کن ممنون ارادتمند مامان بزرگ شایاجون
مهدی
7 بهمن 91 13:11
دلم یک بغل واژه ی سرد جدایی میخواهد... این روزهای تابستانی... آفتاب نبودنت آزارم میدهد........! یا بیا...و بهارم باش... یا برای همیشه برو تا پاییز شوم... نگذار بین بهار و پاییز...بسوزم
ستاره زندگی
8 بهمن 91 13:56
سلام مامانی حال واحوالت چطوره؟؟ ایشالله هر چی زودتر نی نی دنیا بیاد تا راحت بشی.
ستاره زندگی
8 بهمن 91 13:58
منتظر حضورت در وب مون هستیم. برای یکتا جون
کاکل زری یا نازپری
17 بهمن 91 12:11
فاطمه جون بهتری انشاالله؟؟ مارو بی خبر نزار از حالت منتظریم
ملیکا
18 بهمن 91 13:24
عزیزم مواظب خودت باش استراحت کن
مامان سيد محمد سپهر
18 بهمن 91 15:31
سلام عزيزم يه خبري از خودت به ما بده
مامان سيد محمد سپهر
23 بهمن 91 14:03
انقلاب ما به خاطر نان نبود ، به خاطر قدرت مسئولينش نبود، به روزيم
لیلا
30 تیر 92 8:32
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.