یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تولد عشق زندگی من

1391/10/7 8:51
نویسنده : فاطمه
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامان عشق مامان یکتا گلم

 

بزن اون دست قشنگه رو           

تولد عشق منه تولد عزیز ترین موجود

زندگیم یکتاست

 

عزیزم تولدت مبارک

 

انشاالله ١٢٠ ساله باشی عمری با عزت داشته باشی

باورم نمی شه ٤ سال گذشت الان وارد ٥ سالگی شدی وای خدای من کی ایم فرشته زیبا بزرگ

شده که من نفهمیدم

قراره امشب پنجشنبه شب مهمونی ساده ای به مناسبت تولد تو بگیرم چون با این وضع هستم مجبورم

ساده تولدت را برگذار کنم خودمونی فقط عزیزای تو می ایند با خاله و دایی و عمه و عم

خدا کنه همه چیز به خوبی و خوشی برگذار بشه

دوستتت دارمممممممممممم عزیزکمممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان آوينا
7 دی 91 9:09
تولدت مبارك يكتا خانم
هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 10:55
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نرگسی
7 دی 91 11:42
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ایشالله همیشه سالم و شاد باشی عزیزممممممممم ..
ستاره زندگی
7 دی 91 12:42
عزیزم تولدت مباااااااااااااااااااااارک ایشالا همیشه درکنارهم خوش باشین سال دیگه با2تا نی نی جشن باشکهتری بگیرید
ستاره زندگی
7 دی 91 12:44
مامانی ی عکسی از دخترمون هم بزار ببینیم چه شکلی شده؟؟؟!!!!!
ستاره زندگی
7 دی 91 12:44
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.
وروجک
7 دی 91 15:10
تولد تولد تولدت مبارک یکتا جوتی ان شالله که همیشه زیر سایه پدرو مادر گلت صحیح وسالم و شاد باشی .....
نگاری
8 دی 91 16:08
اخی یکتا جونم تولدت مبارک خوشگلم بابا مامانش یه عکس بذار من این فسقلی رو ببینم
کاکل زری یا ناز پری
9 دی 91 12:12
واااااااااااااااااااااای مبارکهههههههههههه مبارکههههههههههههه انشاالله علوسش کنی عزیزممممممم منتظر عکس های خوشکل موشکل هستیما
مامان حسام کوچولو
9 دی 91 18:50
تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه هدیه ای برای روز تولد تو . . . لمس بودنت مبارک. همیشه سالم و پاینده باشی
مامان طاها
10 دی 91 8:12
تولدت مبارک خانومی انشالله 120 ساله بشی
مامان کیانا
10 دی 91 9:06
تولد یکتا جونم مبارک . ایشالله تولد خوبی باشه . مادر خانومی عکسای تولد یکتا جون رو بذار لطفا دوست داریم یکتای ناز رو ببینیم . منتظر پست تولد هستیم
مریم مامان سلما
10 دی 91 11:52
عزیزم زاد روزت مبارک انشاالله 120 ساله بشی
مامان شایان
10 دی 91 16:02
عزیزم من کلیپ های شاد و جذاب برای تولد و نامزدی و عقد و جشن دندونی و هر مراسمی که باشه درست می کنم که از عکس هایی که دارید یک آرشیو و خاطره ای همیشگی با آهنگ های شاد براتون به یادگار می مونه. و می تونید حتی به صورت هدیه و یا سوزپرایز به هر کسی که دلتون می خواد بدید. اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید
فرناز/مامان ریحانه
10 دی 91 18:05
عزیزم تولدت مبارک الهی 100 ساله شی نه 120 ساله شی
فرناز/مامان ریحانه
10 دی 91 18:09
راستی نی نی کی به دنیا میاد؟


سلام عزیزم دکتر وقت داده 5 اسفند ماه من هم تا اخر دی سرکار هستم دیگه می روم مرخصی
ستاره زندگی
11 دی 91 7:15
برای دخملمون
مامان پرنیا جون
5 بهمن 91 11:06
مبارکت باشه عزیزم انشالله نی نی کوچولو هم زودتر و بی خطر به دنیا میاد و خونتون گلستون میشه با وجود دو تا فرشته کوچولو مامانی دست گلت درد نکنه