یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

فوت بابا بزرگ بابایی

1391/9/6 12:02
نویسنده : فاطمه
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان مادر

خوب هستید بگم از این وقایع چند روز تعطیلی

روز پنجشنبه گذشته سرکار نبودم مرخصی بودم که شب ساعت 8 خبر دادند بابابزرگ بابا یاسر فوت کرده

ما هم مجبور شدیم رفتیم بیمارستان که قرار شد روز جمعه تشیع جنازه باشه ولی چون شهرستان بود

کمی سخت بود ساعت 2 رسیدم شهرستان که خدابیامرز را دفن کردند شب اونجا موندیم من و تو

یکتا عزیزم و عمه جانت عمو محسن و بابا احمد بابایی و عزیز بزرگه رفتند کرمان که کار داشتند

نمی دانی مامانی چه قدر سخته مامانی دوری من از بابایی اخه این دومین بار بود از بابایی دور بودم

یکی اون شبی که بیمارستان بودم برای زایمان تو عزیز و یکی همان شب بود خیلی برای من سخت بود

خیلی شب اشک ریختم دلم بدجوری گرفته بود حتی دوری بابایی و دوری از عزیز کوچکه یعنی مامانم

خیلی برای من سخت بود خلاصه بابایی ظهر تاسوعا امدند چون رفته بودند خرید ظهر عاشورا هم مراسم

سوم بود که دیشب اخر شب رسیدیم خونه دیگه نای نداشتم به هر بدبختی بود رفتم حمام دوش گرفتیم

و صبحی با تنی خسته بلند شدم اومدم سرکار خمیازه

قراره امروز خونه عزیز بزرگه پرسه باشه ولی چون سرکارم شاید نتوانم برم هنوز مشخص نیست

اما تو حسابی دو روز اونجا خوش گذروندی همش یا توی باغ های پرتقال بودی یا پیش گوساله ها

فقط می بایست با این حالم دنبال تو وروجک باشم همه از دست تو به تنگ اومده بودند می گفتند

خوب این پسر نشد با این کارهایششیطان

دیشب هم به یک بدبختی تو را اوردیم خونه مگر می اومدی می گفتی می ایم کرمان به شرطی

گوساله ها را بیاری خونه زبان

چی بگم از دست تو عزیز مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:19
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:20
فوت بابايي را تسليت مي گم
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:13
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم عزيزم خودت چطوري ؟بازم خدا بهت صبر بده
مونا ( مامان النا)
8 آذر 91 21:28
خدا رحمتشون کنه عزیزم
یکتا جونم خوبه؟
نی نی مون کی دنیا میاد ایشالله بسلامتی؟
روی ماهتون رو میبوسیم


سلام عزیزم انشالله 5 اسفند تاریخ زایمانم هست
مهدی
8 آذر 91 22:10
هیچ دانی نازنیم می توانی راحت اسرار سعادت را بدانی... رمز خوشبختی انسان نیست جز این مهربانی،مهربانی،مهربانی...
کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 22:40
خدا رحمتشون کنه. درک می کنم با خستگی سر کار رفتن یعنی چی خودم تجربه اش کردم. خسته نباشی پس شما کرمانی هستین؟؟ به به دوست کرمانی نداشتیم که پیدا کردیم


مرسی عزیزم باعث افتخار ماهست
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 91 10:12
عزیزم خصوصی گذاشتم برات هربار می خوام رمز پستامو برات بزارم یادم میره شرمنده ها یادت باشه رمز همه پست رمز دارام همینه گلم
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 91 10:12
6559
مامان کوثری
11 آذر 91 12:26
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
neda
12 آذر 91 12:48
سلام دوباره ببین من بازم اومدم به وبلاگ قشنگت سر زدما...
neda
12 آذر 91 12:50
راستی من وبلاگ شما رو لینک کردم اگه شما هم مایلید وبلاگ دنیای ما 2 تا رو پیوند بدید به دوستانتون ممنون
ثمین
12 آذر 91 17:12
سلام گلم دیدم توی صفحه اول دنبال مدل لباس حاملگی میگردین خواستم دعوت کنم که به دنیای نفیس سری بزنید اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
13 آذر 91 14:57
سلام تسلیت می گم بابت عزیز از دست رفته. من با اجازه لینکتون کردم امیدوارم شما هم مارو جز دوستای خودتون بدونید.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
13 آذر 91 14:59
سلام عزیزم حسام کوچولو توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php و اینم کد عکسها: 0019. دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که حسام کوچولو ازتون تشکر کنه. راستی تا پنج شنبه مهلت دارید.
مانی محیا
18 آذر 91 10:24
مرسی عزیزم که بما سر زدی. خدا رحمتش کنه..