یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

بیدار شدن یکتا گلمممممممم

1391/8/24 9:57
نویسنده : فاطمه
513 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عزیزهای مامان یکتا و ...........

مامانی هنوز تصمیم نگرفتم اسم تو وروجک را چی بگذارم چون دکتر گفته شاید دختر باشه هنوز مشخص

نیست ولی خدا کنه سالم باشی نفسم قصد کردم اگر دختر بودی کیانا یا ویانا و اگر پسر بودی یاسین

حالا هر چی خدا بخواهد عزیزم

امروز هوا خیلی ابری و دلگیر بود دوست داشتم کمی بیشتر بخوام ولی تو وروجک مامان چنان لگدی به

پهلوی چپ من زدی که مجبور شدم بیدار بشم الهی قربون اون لگدهای نازت برم

بیدار شدم و کم کم کارهایم را کردم و اماده رفتن شدم ولی چند وقتی هست که بیدار کردن یکتا گلم

خیلی سخت شده به خاطر دیر خوابیدنش هست هر روز صبح که بیدارت می کنیم این قدر غر غر

می کنی می گی مامان بگذار 5 دقیقه دیگه بخوام دوباره بخواب می ره توی ماشین که می ریم خونه

عزیزات می پرسی بابایی بگو کی جمعه می شه ...........

دلم از شنیدن این حرف ها به درد می اید ولی چه می شود کرد عزیزم

دو ماه دیگه طاقت بیار مامانی می ایه مرخصی دیگه چند وقتی راحت می شوی عزیزم شیرین زبونم

تازگی ها خیلی وابسته به من شدی هر جا که می روم دنبالم هستی اگر خسته باشم و زودتر از تو

بخوابم بابایی می گه ده بار می ایه بالای سرت مدام بوسه ات می کنه می گه مامانم را خیلی دوست

دارم الهی مامان فدای تو نفس و عشق زندگیش بشه

الان که دارم این پست را می نویسم این وروجک هم مدام لگد می زنه مجبورم بلند بشم و کمی توی

دفترم قدم بزنم

عزیزان مامان مواظب خودتون باشید و بدونید مامان بدون شما می میره و

عاشقانه دوستتان داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان لنا
24 آبان 91 10:41
از انتخابهای ما واسه اسم نی نی ویانا و هانیتا و مهتا بود ولی اخرش شد لنا
مامان لنا
24 آبان 91 10:45
مرسی به ما سر میزنی . عکس جدید نذاشتی از یکتا جون ببوسینش ازطرف من راستی در مورد کامنت خصوصی هم نظر لطفته عزیزم . خصوصی هم کامنت گذاشتم برات


مرسی عزیزم فدات لنا خیلی عزیز و دوست داشتنی هست با اجازه لینکت می کنم
نگاری
24 آبان 91 23:49
سلام مامانی چه اسم های قشنگی انتخاب کردی مخصوصا اسم پسر. یاسین خیلی اسم قشنگیه راستی اگه دختر بود می تونی بذاری یگانه ولی ویانا هم خیلی اسم قشنگیه
مهدی
25 آبان 91 20:23
*السلام علیک یاابا عبدالله الحسین(ع)* فرارسیدن ایام محرم تسلیت باد
کاکل زری یا ناز پری
26 آبان 91 20:45
عزیزم انشاالله روز های باقیمونده به خوبی و خوشی هر چه زود تر سپری بشه
ستاره زندگی
26 آبان 91 21:37
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن التماس دعا
مامان کیانا
28 آبان 91 10:46
سلام . امیدوارم نی نی تو راهیت صحیح و سالم به دنیا بیاد . اسم دختر من هم کیاناست خوشحال می شم به وب من سر بزنید .
مامان کیانا
28 آبان 91 10:46
راستی آدرس وبم رو برات گذاشتم .
مامان لنا
28 آبان 91 16:24
من هم لینکتون کردم مرسی عزیزم
هانی
28 آبان 91 18:34
خانومی یسنا هم اسم قشنگیه هااااا
مریم مامان سلما
29 آبان 91 3:05
سلام عزیزم ممنون که به وب یه دونه ما سر زدین وبلاگتونو دیدم وبلاگ قشنگی دارین تبریک بابت تو راهی انشاالله بارتو به سلامت زمین بذاری خدا یکتا جون ونی نی اینده رو براتون حفظ کنه خوشحال میشم لینکتون کنم اگه دوست داشتین خبرم کنین
مانی محیا
29 آبان 91 10:46
ایشاله سلامت باشین همتون. من هم ناراحتم محیا رو صبح زود بیدار میکنم اما باز هم تو ماشین کاملا خوابه و تو مهد بیدار میشه. ببخشید سرم تو کارم خیلی شلوغه..
مهدی
29 آبان 91 19:44
اگر کسی را دیدی که در لبخندت غمت را دید در سکوتت حرف هایت را شنید و در خشمت محبتت را فهمید بدان او بهتریت دوستت است
مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 14:16
سلام خوابم مي اومد اما تو......ديشب كه من خوابيدم خواب......منتظرم.
وروجک
2 آذر 91 15:33
سلام خیلی ممنونم گلم از این که دعام کردین ، من هم با این دل شکسته از خدا براتون بهترین ها رو میخوام
مهدی
2 آذر 91 19:39
خاطرات خیلی عجیبند !!! گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه میکردیم . . . گاهی گریه میکنیم به یاد روزهایی که میخندیدیم . . . !!!
مهدی
6 آذر 91 8:38
اومدم بگم دوست من شاد باش شادي رو امروز به خودت هديه بده بي بهانه بخند بي هيچ چشم داشتي به همه لبخند بزن سعي كن كه امروز خوش باشي ولي تظاهر به شادي نه از ته قلبت شاد باش