یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

انتظار

1391/7/22 13:36
نویسنده : فاطمه
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزان مادر حالتون چه طوره

امروز صبح که از خواب بیداری شدی نفس مامان گفتی نوبت من امروز کجاست گفتم خونه عزیز بزرگه

گریه کردی و گفتی من خونه عزیز کوچکه (مامان خودم) می رم مجبور شدم ببرمت اونجا اخه اونجا

تنها نیستی خاله مریم هم هست . الهی مامان فدات بشه

الان هفته 20 بارداری هستم قراره روز دوشنبه برم دکتر و جواب ازمایش ها و سنوگرافی را ببرم

خدا کنه عفونتم خوب شده باشه عزیز مامان خیلی دلم می خواهد این 20 هفته دیگر هم تمام بشود

و دراغوشم بگیرمت دیگه طاقت انتظار را ندارم واقعا روزها برای یک زن باردار خیلی کند می گذره ....

عزیزم تو مواظب خودت باش قراره به دکتر بگم برایم سنوگرافی بنویسه تا ببینم اخرش جنسیت تو فرشه

معلوم می شه برای من پسر بودن و دختر بودن مهم نیست فقط سالم باشی برای این گفتم جنسیت تو

می خواهم برم سیسمونی برای تو عشق دوم زندگیم بگیرم الهی مامان فدای شما دو غنچه بشه

بابایی به من می گه خیلی عجولی صبر کن ولی چه می شود کرد مادرم و عجول ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان امیرحسین
22 مهر 91 14:05
خیلی ممنون از حضورتون .مبارک باشه خانومی. من هم مثل شما منتظرم.ایشالا که سالم وصالح باشند.ایشالا هر چی خیره برامون پیش بیاد.
مهدی
22 مهر 91 22:03
بیا آپم
مهدی
26 مهر 91 10:39
شادمانی را میتوان بین همه تقسیم کرد بدون آنکه از مقدار اولیه آن ذره ای کم شود و عجیب است که غالباً با تقسیم آن، به شادمانی بسیار بزرگتری می رسیم ...
مامان فری
28 مهر 91 11:57
خانومی ممنون از حضور پر مهرت ، انشالله که نی نی هامون به سلامتی به دنیا بیان و شیرینی زندگی مون رو دو چندان کنن.
ستاره زندگی
28 مهر 91 20:19
چی شد مامانی ؟؟
رفتی آزمایش و تعیین جنسیت؟؟


سلام عزیزم رفتم ولی هنوز مشخص نشد جنسیت بچه قراره 10 ابان برم
مامان هلیا
29 مهر 91 7:46
مبارکه عزیزم ، من از دوران بارداری و گریه های شبامه نوزاد خاطره خوبی ندارم واسه همین اصلا به بچه دوم فکر نمیکنم . خوشبحالت که داری واسه دومین بار مادر میشی ایشاله به سلامتی...
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:10
سلام عزيزم خيلي كار خوبي كردي كه از وضعيت خودت برامون گفتي.انشاء الله اين بيست هفته هم بگذره.گلم انشاء الله هم خودت هم ني ني (خواهر يا برادر) يكتاي عزيز صحيح و سالم باشن.به روزيم
مامان رويين
30 مهر 91 10:56
انشاالله اين فرشته كوچولو هم به سلامتي به دنيا بياد.
مهدی
1 آبان 91 8:37
زندگی جیره ی مختصریست مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است مثل یک حبه ی قند زندگی را با عشق نوش جان باید کرد ...
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:18
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين
مامان محمد سپهر
3 آبان 91 13:54
سلام عزيزم محمد سپهرم ديگه مشهور شده دوست داشتين شايد امضاء بديم.
نگاری
3 آبان 91 14:50
salam
enshalah nini khoshgel salem o salamat be donya beiad
yekta behesh hesadat nemikoneh?

ُ

سلام عزیزم دیوانمه ام کرده یکتا جان ولی چه می شود کرد باهاش خیلی صحبت می کنم مواظب خودت باش
نگاری
7 آبان 91 1:40
اره همه بچه ها همین جورن حالا بذار نی نی رو ببینه لمسش کنه کلی عاشقش می شه. نگران نباش مامانی.
جنسیت نی نی مشخص نشد؟


نه عزیزم هنوز مشخص نشده سالم باشه
مهدی
7 آبان 91 9:01
از روزگار اموختمـــ بغضهایمـــ را نگویمــــ..... گاهیــــ سبك نشومـــ سنگینترمــــ..... همیشهــــ حرف از رفتنهاست كاشــــ او بیایدوغافلگیرمــــ كند....
ماجون
7 اسفند 92 12:31
تولدت مبارکhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif