یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

اتقاقات اخیر

1391/8/8 11:49
نویسنده : فاطمه
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان

سلام به دختر نازم یکتا و نی نی عزیزم که هنوز مشخص نیست احتمالا تا فردا برم دکتر مشخص بشه

دیروز به یکتا رفتم تره بار مقداری میوه بخریم عاشق لیمو شیرینم یک پاکت لیمو شیرین خریدم یکتا هم

عاشق نارنگی فکر کنم به خاطر اینکه زود پوست می شه دوست داره مقداری کاهو و هویچ خریدم

اومدیم خونه کاهو را شستم و در ظرف گذاشتم تا ابشون بره هویچ ها را تمیز شستم برای اب گرفتن خوشمزه

بعد در غیاب بابایی تا تونستم لیمو شیرین نارنگی و انار دونه کرده که توی ظرف داشتم داخل یخچال

خوردیممممممممممممم

ای ول که این همه ما می خوریم بعد هم بعد از زایمان اعتراض می کنیم چرا چاق شدیم چشمک

بابایی ساعت 10 بود اومد خونه عدسی درست کرده بودم که با هم خوریم بعد هم چون بابایی کمی

سرما خورده بود زود خوابید ما هم از خدا خواسته که یک شب زود می خوابیم بعد از تماشای فیلم

در جستجوی رویا خوابیدم .

الان زنگ زدم خونه که عزیز گفت عمه جانت داره برایت لاک می زنه الهی قربونت برم مامان جون

قراره فردا برم سنوگرافی اگر غیرتم بگذاره چون اصلا حوصله دکتر رفتن ندارم به امید خدا برایم دعا کنید

دوستتان داررم دوستان عزیز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

کاکل زری یا ناز پری
8 آبان 91 12:20
سلاااااااااااااااااااام وای چه وبلاگ خوبی عزیزم یه نی نی ناز و یه تو راهی خیلی خوبهههههههه هرودوشونو برات حفظ کنه من لینکتون می کنم منتظرم ببینم این نی نی دوم چیه
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 14:50
عزيزم نوش جونت چه حالي مي ده انار دون كرده از يخچال و نارنگي پوست كنده و ليمو شيرين شيرين.



اره عجب مزه می دهد جای شما خالی
asal
9 آبان 91 8:26
سلام فاطمه جان ببخشيد به اين آدرس مراجعه كنيد http://asalpouria.blogfa.com
مامان مهرتاش
9 آبان 91 8:31
عزیزم ایشالا خدا هر دو تا کوچولوی خوشگلت رو برات حفظ کنه ... یکتای نازنین که داره روز بروز خانم تر میشه ... ایشالا میری سونو و هیچ مشکلی نداری عزیزم و زودی هم به ما خبر میدی مسافر کوچولوت دخمله یا پسمل ... ایشالا بزودی این 20 هفته هم برات بگذره و زودتر کوچولوی قشنگت رو بغل بگیری... راستی نوش جونتون ایشالا گوشت شه به تن بچه ها ... با اجازه لینکتون کردم
ستاره زندگی
9 آبان 91 17:41
وای که ستاره وباباش عاشق انار دونه هستن ولی من با پوست به دلم میچسبه مامانی زود به خبر بده، جواب سونو رو میگم
مامان آبتین
9 آبان 91 18:43
سلام ممنون که به وب ما سرزدین امیدوارم خودتون و نی نی تون هردو سالم باشید + یکتا جون
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 13:46
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين. منتظرم
کاکل زری یا ناز پری
10 آبان 91 18:42
سلام فاطمه جون نی نی تو راهی چیه؟ کاکل زری صداش کنیم یا ناز پری؟



سلام عزیزم باور کن هنوز نرفتم سنو خودم که از فضولی دارم می میرم حتما بهت خبر می دهم فداتبشم
فرناز/مامان ریحانه
11 آبان 91 2:08
مامان یکتاجون می خوای ما رو تو خماری بذاری که خبر نمیدی ؟؟؟ بالاخره نی نی مون دخمله یا پسمل؟ هر چی هست عزیزه برامون ایشاا... سالم و سلامت باشه. برو خصوصی
نگاری
11 آبان 91 17:58
سلام مامان یکتا هورا بالاخره معلوم می شه نی نی چیه؟؟؟ هورا به منم بگو سری
مامان فری
11 آبان 91 18:02
مامان یکتا جون برای خودتون ونی نی ها ی نازتون آرزوی سلامتی دارم ، خانومی منتظریم ، پس کی میای؟ بالاخره نی نی خوشملمون دخمله یا پسمل؟
الهام مامان یاسی طلا
12 آبان 91 12:09
سلام مرسی عزیزم که بهمون سر زدی بازم بیاین پیشمون. یکتا جون رو از طرف ما ببوسین و مواظب نی نی تو راهی هم باشین زودی هم بیاین بگین نی نی دخملی یا پسملی .بابا مردیم از فضولی!!!!!!!!!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:46
سلام عزیزم عیدتون مبارک... عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ... www.studio-sky.com بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی" یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم
مهدی
13 آبان 91 9:46
خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست عيد غدير مبارک
پرنیا جون و مامانش
29 آبان 91 11:27
مبارکا باشه انشالله به خوشی و به سلامتی مهم نیست دختر باشه یا پسر مهم این که سالم باشه