یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

روز شنبه ما

1391/7/9 9:15
نویسنده : فاطمه
551 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام عزیزهای مامان یکتا و نی نی کوچولو

الهی مامان قربون شما دوتا وروجک بره

دیروز عصر بابایی ساعت ٣ تعطیل کرده بود اومد خونه عزیز بزرگه دنبال تو و من ساعت ٤ بود اومدم خونه

الهی قربونت برم که داشتی نقاشی می کشیدی فورا نهار را گرم کردم نهار رو خوردیم هوا بارونی بود

و ابری چه حالی می دهد توی این هوا بگیری تخت بخوابی ......خواب

از روز قبل که همسایه مون اش برایمون اورده بود گرم کردیم و سه تایی زدیم به رگ  .....

بابای زود رفت مغازه من هم از فرصت استفاده کردم و خیلی هم خسته بودم گفتم یکتا جان بیا با هم

جامون را بندازیم وتوی این هوای بارونی زیر پتو گرم لالا کنیم.

چراغ ها را خاموش کردیم پرده ها را کشیدیم اتاق تاریک شد مجبور شدم برایت سی دی بگذارم

ولی کو خواب مگر توی چشمای ناز تو خواب می اومد من هم از بی خوابی توی عالم بی هوشی بودم

تو هم می گفتی چشمات را نبند گریه

نه بابا مثل اینکه خواب به ما نیومده بود مجبور شدم بلند شدیم کمی خانه را مرتب کردیم با هم چای

را دم کردم و میوه را شستم که با هم بخوریم نمی دانم چه حکمتی تو کار هاست وقتی حامله می شوم

میوه خوردن من هم به طرز وحشتناکی بالا می ره روزی ٣ تا ٤ کیلو میوه می خورم قهقهه

کمی انار دونه کردیم تا بابایی بیایه با هم بخوریم...... 

یک ساعتی نگذشته بود که دوباره گرسنه ام شده بوداین هم از عوراض بارداری

کمی پفک هندی سرخ کردیم و مرغ گذاشتم بیرون تا برای شما سوخاری کنم

خلاصه تا ساعت ١١ بابایی اومد دو تا پلاستیک اشغال جمع شده بود خجالت

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

کارن و الیکا
9 مهر 91 9:58
سلام عزیزم مرسی از نظرت خداوند بچه شما رو حفظ کنه لینکتون کردک باز بهم سر بزنید
مامان اریا و پریا
9 مهر 91 10:09
سلام یکتا ی نازنین رو ببوسید امیدوارم کوچولوتون صحیح و سلامت بدنیا بیاد راستی هیچ کجا ننوشته بودید که چند ماهه هستید؟ در مورد بچه دوم هم بیشتر با دختر تون صحبت کنید و از اینکه از تنهایی در می اد و هم بازی پیدا می کنه دوست داشتید به وبلاگ ما سری بزنید خوشحال می شم
مامان رويين
9 مهر 91 10:13
سلام خيلي خوبه كه ي ني ني ديگه داره به جمعتون مياد انشاالله هر دوتاشون بهترين بچه هاي دنيا برات باشن تا خستگيت در بره
عرفان خان
9 مهر 91 10:16
سلام یکتای عزیز ... وبلاگ نازی داری ... دست مامان خوبت درد نکنه خودتم خیلی نانازی ها میای با هم دوست بشیم ؟؟؟؟ اگر موافقی لطفا لینکم کن . بهم خبر بده لینکت کنم عزیزم
مامان ریحانه
9 مهر 91 11:21
سلام از لطفتون ممنونم : عمه نرگسی اگه براش پزاری برات جواب می ده
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:18
عزيزم حواسم نبود شما؟ گلم قابل شمارا نداره مي تونين از روي عكس ميل كنين. راستي انار دون كرده و مرغ سوخاري و 3- 4 كيلو ميوه نوش جونت
گیلدا
9 مهر 91 14:27
سلام.ممنون بابت لطفتون.از دخمل گلت عکس نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ براتون آرزوی سلامتی و بهروزی رو دارم.
فرناز/مامان ریحانه
10 مهر 91 4:13
برای یکتاجون و نی نی کوچولوی فندقی خصوصی داری
زینب(عمه آرتمیس)
11 مهر 91 11:48
سلام,دخترنازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ماسربزنید
شبنم
11 مهر 91 19:09
اسم یکتا رو خیلی دوست دارم!!! اگر الان اومدم وبلاگ تون،فقط به این خاطر بود که بگم،اگر من می تونستم یه دختر داشته باشم و مادر باشم،شاید اسمش رو می ذاشتم یکتا..
مهدی
11 مهر 91 22:11
اینجا زمین است و رسم آدم هایش عجیب، اینجا گم که میشوی بجای آنکه دنبالت بگردند،فراموشت میکنند
مهدی
12 مهر 91 8:47
مرسی از حضور گرمت دوست عزیزم بازم بیا
مهدی
14 مهر 91 20:20
خواستے دیگـــه نباشے ، آفرین … چــــه با اراده ! لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ، فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …
محیا یعنی تمام زندگی
15 مهر 91 13:32
با ارزوی سلامتی برای دوتا بچه هاتون وخودتون انشاالله همیشه خوش باشید
یک عاشقانه آرام
15 مهر 91 15:49
سلاممم خوبین؟سلامتین؟یکتا جان و فسقلی جان خوبن؟دلم براتون یه ذره شده بود بابا بووووووووووووووووووووس
ستاره زندگی
15 مهر 91 21:42
سلام مامانی ایشالله این دوران هم زود تموم بشه ما هم به روزیم
یاسر
16 مهر 91 13:46
چون همیشه شاد باشین و پیروز شانسی وبتون رو دیدم منم بابا یاسر آناهیتا و آرمیتا و الینا هستم پیش ما هم بیاین
مهدی
16 مهر 91 19:48
دلــــــــم خــواب بــے کــــــابــــوس مـے خـــواهــــد....!! دلــــــم کــــمــے خـــدا مـے خــواهـــد ... کـَــمے سـُـکــــوت ... دلـَــــــم دل بـُـــریـــــدن مــے خــــواهـَــد ... کــَـمــے اشــــک ... کــَـمــے بـُــهــت..... کـَــمــے آغــوش آســِـمــــانــے ...
نرگسی
17 مهر 91 11:50
مامان ارمیا و کسری
17 مهر 91 11:58
سلام. نوش جان. اتفاقا خوبه که میوه زیاد می خوری. مراقب خودت و نی نی باش. یکتا رو هم ببوس.
مامان محمد سپهر
17 مهر 91 14:58
عزيزم روزت مبارك
مامان سویل
17 مهر 91 16:10
سلام خانمی خییلی ممنونم که بهمون سر زدینروز جهانی کودک بر یکتا جونم مبارک باشه ایشالله
ستاره زندگی
17 مهر 91 21:12
یکتا جون روزت مبارک
یک عاشقانه آرام
18 مهر 91 18:51
خیلی مراقب خودتون باشین میوه ها هم نوش جااااااااااااااااااان دارم آپ میکنم تونستین شب یه سر بزنین