یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

احوال ما

1391/6/21 11:43
نویسنده : فاطمه
539 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام دوستان عزیز

سلام بر دختر نازم یکتا و سلام بر اون نی نی عزیز که هنوز هم

مشخص نیست چیه  هر چی می خواهد باشه باشه فقط سالم

 باشی عزیزم از احوال خودم بگم که خیلی اوضاع بدی دارم خدا را

شکر ویار خیلینداشنم فقط کم خونی ام اذیتم می کنم سرگچه

 فشارم خیلی پایین هست از همه بدتر حساسیت من ادم

حساسیتی نبودم نمی دانم چم شده که همش عطسه ابریزش

بینی و از همه مهمتر تمام پاهایم ریخته بیرون و قرمز شده است

شبها خیلی می سوزه پاهام باور کنید سرکار امدن من به سختی

 هست مجبورم تا ماه ١٠ بیایم سرکار از بهمن می روم مرخصی

زایمان چون تاریخ زایمان من ٥ اسفند می باشد هنوز تصمیم

قطعی نگرفتم با اومدن سرکارم نمی دانم شاید هم رفتم بیمه

بیکاری شاید هم اومدم هنوز مشخص نیست چون نمی خوام بچه

ام را بگذارم مهد کودک اگر مامان شو قبول کنه نگهش داره می

ایم بنده خدا از خداش هست اما من دیگه روم نمی شه بگم نمی

 دانم هر چی پیش اید خویش اید از همه دوستان عزیز هم ممنون

 که با پیامهای زیبایشان تنهایم نگذاشتند دوستتان دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

ستاره زندگی
21 شهریور 91 17:39
سلام سلام ناراحت نباش این روز ها هم به خوبی و زود تموم میشه انشالله هم خودت وهم نی نی ات سالم باشید
ستاره زندگی
21 شهریور 91 17:40
ستاره خانم به روز شد اگر تونستی بیا
نرگسی
26 شهریور 91 10:13
مرسی عزیزم ..
فاطمه
26 شهریور 91 15:11
سلام عسیسم وای نمیدونی چقد خوشحالم به خاطر امدن نی نیت بی صبرانه منتظرم تا ببوسمش قربونت برم مراقب خودت باش دوست دارم
یک عاشقانه آرام
27 شهریور 91 10:15
سلام.ایشالا همه چیز خوب پیش میره... ممنونم ازتون..
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 8:34
مادر گرفتار ما چه طوره خوبین خانومی انشالله اوضاعتون به راه باه اشکال نداره خانومی میگذره ولی ارزشش رو داره و انشالله یکتا جون بزرگ میشه و کمک حال شما
مامان هلیا
28 شهریور 91 10:56
سلام یکتا جون روز دختر مبارک امیدوارم همیشه باعث افتخار مامان و بابا باشی .
ستاره زندگی
29 شهریور 91 14:07
یکتا جان روز دختر برتو دختر خوب مبارک
مهسا مامان باربد
29 شهریور 91 18:02
امیدوارم روزگارتون به قسمتهای خوبش برسه... واسه یکتای گلم...
نایسل
31 شهریور 91 2:49
خیلی مراقب خودت باش گلممم
مامان فری
3 مهر 91 17:34
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان محمد سپهر
5 مهر 91 9:44
عزيزم خوشحالم كه كوچولويي در بدنت دست و پا مي زنه وقتي محمد سپهر از من ني ني مي خواد ، ناخودآگاه به يادت مي افتم .ماماني مهربون مراقب خودت و گل دخترها باش


سلام عزیزم پس چرا فکری نکی کنی فدات بشم
مهدی
7 مهر 91 17:52
سلام دوست گلم وب خیلی خوبی داری مطالبتم خوندنیه خوشحال میشم به من سر بزنی اگه با تباذل لینک موافقی منو با اسم تروجن لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم
مهدی
8 مهر 91 9:05
مرسی که اومدی به وبم چشم حتما لینکت مکنم