یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

احوال من و نی نی ما و عشقم یکتا

1391/6/7 17:43
نویسنده : فاطمه
520 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام دوستان عزیز ببخشید مدتی بی خبر بودید

چند وقت خیلی ویار بدی داشتم که هنوز هم دارم نمی دانم چه

کار بکنم چهارشنبه گذشته رفتم سنوگرافی که همه چیز دکتر

گفت خوبه فقط بخاطر کم خونی ای که دارم خیلی می ترسم

دکتر میگه باید خون وصل کنم که من زیر بار نمی روم نمی دانم

چه کار کنم تو را خدا برایم دعا کنید از حال روز یکتا هم بنویسم

خیلی حساس شده می ترسم بچه ام افسردگی بگیره چون

بعضی وقتها اذیتم می کنه می گه من نی نی نمی خواهم تقصیر

نی نی هست که تو مریض هستی الهی قربون تو دختر نازم برم که این قدر به من حساس هستی فداتبشم niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نرگسی
7 شهریور 91 18:00
سلاام عزیزم .. ایشالله که مشکلی پیش نمیاد و به سلامتی نی نی رو بغل میگیری ..
مامان زهره
18 شهریور 91 9:11
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان ارمیا
19 شهریور 91 12:31
سلام. ایشالله این دوره به خوبی میگ ذره و یکتا جان هم کنار میاد. خدا نگهدار خودت و نی نی و یکتا باشه.
مامان لنا
25 شهریور 91 16:49
سلام خانمی امیدوارم نی نی گلتون صحیح وسلامت باشه . دخمل نازتونو ببوسین. لطفا خصوصی