یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

سفر شیراز

1391/3/22 9:57
نویسنده : فاطمه
553 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب 
آروین

یکتا جان عزیز دل مامان سلام

الهی مامان قربون تو دختر شیرین زبونش بره

از روزی که امتحان ها تمام شده و مدارس ابتدایی

تعطیل شده اند تو شب ها که می ایم خونه فورا

می روی خونه المیرا و عرفان تا ساعت ١١ شب که

بابایی از سرکار برگرده خیلی اذیت می شوم تا تو

بیایی بالا کلا شب ها همون جا شامت را هم

می خوری می دانم از روی دلتنگی هست عزیزم

چون دیشب وقتی می خواستی بخوابی با کمی اخم

و دعوا به من گفتی تو دلت هیچی نداری من هیپنوتیزم

گفتم یعنی چی مامان گفتی من داداش یا خواهر

می خواهم دق کردم از تنهایی چرا المیرا هم خواهر

داره و هم داداش من و بابایی از خنده مردیم

عزیزم می دانم تنها هستی ولی هنوز نمی فهمی

واقعا برای من یک شاغل هستم سخته نمی دانم

هر چی خدا بخواهد همون می شه عزیزم ولی کمی

سخته عزیزم مامان های که شاغل هستند می فهمند

من چی می گم

راستی تا یادم نرفته بگم چند روز رفته بودیم شیراز

خیلی خوش گذشت من وتو و بابایی جای همه خالی

راستی اونجا خیلی برای مامان تارا جون دعا کردم

همچنین برای خواهرم مریم

خدایا خودت گوشه نظری به همه بکن

امین یا رب العالمینشکلکهای جالب 
آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان زهره
22 خرداد 91 14:54
اي پس فيل يكتا جونم هم ياد هندوستان كرده.آخه گاهي هم فيل محمد سپهر ياد هندوستان مي كنه.
مامان زهره
22 خرداد 91 14:54
شغل را بهونه نكن به فكر يكتا باش
مامان پریسا
22 خرداد 91 15:41
سلام زنده باشه گل دخترتون
نازنین جون
25 خرداد 91 9:41
اخی جیگرشو تنهاست اخه دخترمون داداشی میخواد ابجی میخواد
سارا-تارا
25 خرداد 91 10:05
مرسی عزیزم. یه دنیا ممنون. دلم به دعاهای شما دوستهای ساده و صمیمی گرمه.
مامان مارال فرفری
26 خرداد 91 22:42
سلا خیلی ویلاگتون قشنگه همچنین دخمل نازتون ...خدا نگهش داره اگه اجازه بدید لینکتون میکنم؟
sima
27 خرداد 91 13:09
سلام خاطره بارداری و زایمانت رو خوندم یاد این جمله افتادم : خدایا نمیگویمت که دستم را بگیر ... عمریست گرفته ای رهایم مکن. بهترینها رو برای شما و یکتای عزیز ارزو میکنم...
مامان زهره
27 خرداد 91 14:44
................ ٭ §٭ §٭§٭ .......... ٭ §٭ .............٭ §٭ .........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭ ....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭ ....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭ ....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭ ........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭ ......... ٭ §٭ ..................................................................٭ §٭ ........... ٭ §٭ ...............................................................٭ §٭ ............. ٭ §٭ ............تقدیم به تو که بهترینی...................٭ §٭ ............... ٭ §٭ .....۩۞۩.*•. ............... .•*.۩۞۩.......٭ § ٭ ................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭ ................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭ ..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭ ........................٭ §٭ ....................................٭ §٭ ......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭ .............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭ .................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭ ..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭ ........................................ ٭ §٭..٭ §٭ ...............................................
نسترن(یک عاشقانه آرام)
27 خرداد 91 14:59
جااااااااااااااااااان مامانی خصوصی دارین
نسترن(یک عاشقانه آرام)
27 خرداد 91 15:23
مرسی مامان مهربون. برام دعا کنین
مامان صدف
30 خرداد 91 8:59
آره راست میگی. ممکنه برای بچه ها اولش یه کمی سخت باشه. ولی بعد به شرایطشون عادت میکنن. منم به دومی اعتقاد ندارم. چون سر همین یکی پوستم کنده شد. تازه صدف جزء بچه هایی بود که اصلا اذیت نمیکرد. با این وجود دومی در کار نیست
مامان حنا
30 خرداد 91 18:14
سلام عزیزم خصوصی داری
نسترن(یک عاشقانه آرام)
30 خرداد 91 22:08
خصوصی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 خرداد 91 16:40
مرسی دوست گلم...
الهه مامان یسنا
1 تیر 91 1:16
ای بابا بچه دوم داشتن که به شاغل بودن ربط نداره خود من خانه دارم و تصور داشتن یه بچه دیگه واسم خیلی سخته. مخصوصا الان که تو سن لجبازیه و همش داره اذیت میکنه
سارا-تارا
1 تیر 91 12:30
ستاره زندگی
1 تیر 91 17:51
سلام مامانی عزیز، دختر من هم الان تقریبا دیگه هرشب این درخواست را از من داره سری به وب دختر6ساله من هم بزنید.
ستاره زندگی
1 تیر 91 17:53
این آدرس وب دخترم هست. منتظریم
عروسکم پرنیا
2 تیر 91 10:11
salam khobid?
نایسل
3 تیر 91 10:32
آخی عزیزم مرسی ببخشید نااراحتت کردم
نایسل
3 تیر 91 10:32
مرسی مهربون