یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تقدیم به همسرم

1391/3/22 9:49
نویسنده : فاطمه
512 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

 

تقدیم با عشق به همسر مهربانم یاسر

 

یاسر جان نمی دانم با چه زبانی از زحمت های تو تشکر کنم نمی دانم چی

بگویم که لیاقت تو را داشته باشه فقط خدا می دانه که چه قدر دوستت دارم

می دانی حتی دیشب هم به تو گفتم حتی از یکتا که تمام عمرم هم هست بیشتر

دوستت دارم

یاسر جان همسر عزیزم امیدوارم سالیان سال سایه ات بالای سر من و دخترت

باشه .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ستاره زندگی
1 تیر 91 17:57
انشالله مامان وبابی دخترم گلمون همیشه زنده و شاد باشند.
آیدا
28 اردیبهشت 92 20:20
سلام من آیدا هستم 26 سالمه از همدان خیلی اتفاقی با وبلاگ یکتاجون آشنا شدم قشنگ بود واسه متاهل شدن من هم دعا کنید