یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

گردش دو روزه

1391/4/3 10:42
نویسنده : فاطمه
578 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

سلام عشقم و نفسم یکتا گلم

 

عزیزمی ببخشید که دیر می ایم اپ می کنم باور کنید به خاطر

مشغله زیاد کاری که توی شرکت دارم نمی توانم به کارهایم

برسم توی این مدت خیلی اذیت می کنی یکتا جون هر بعد از ظهر

که می رویم خونه فورا می روی روی حیاط پیش بچه ها بازی

کردن با المیرا و عرفان خدا را شکر مشگل خاصی نداری ولی با

هستی که درست یک سال از تو بچه تر هست نمی سازی

همش جنگ داری خوب از دیروز بگم شب چهارشنبه  همسایه ها

قرار گذاشتند که باهم بریم گردش کوهپایه عصر پنجشنبه

راه افتادیم ساعت حدودای 5 عصر بود که رفتیم کوهپایه  خلاصه تا

رفتیم باغ یکی از همکارهای مامانی شب را همون جا مونیدم وای

خدا چه قدر خندیدم و خوش گذشت من و تو با  بابایی هستی با

مامان و باباش و المیرا عرفان و الهام هم با مامان و باباش 11 نفر

بودیم شب جای همگی خالی حاضری خوردیم و صبح هم زود

بیدار شدم که بریم رودخانه صبحانه هم کنار رود خانه خوردیم جای

همه دوستان خالی بعد که همگی غیر از باباها رفتیم توی

رودخانه اب بازی یکتا جونم که کلا خیس خیس بود

مثل موش ابکشیده شده بودی برای اولین بار این همه اب را می

دیدی خلاصه برای ظهر جوجه کباب درست کردیم و کمی هم

خوابیدیم تو هم که دایم با هستی درگیر بودی یا اون جیغ می زد یا

تومگر بچه ها می گذاشتند کمی استحراحت کنیم ساعت 4 بود

که عصرانه زدیم به بدن کیک و هندوانه چای و تخمه کنار رودخانه

پر اب ساعت 7 بود که راه افتادیم به طرف کردم خیلی خوش

گذشت وقتی رسیدم رفتیم حمام تو از خستگی ساعت 9 خواب

رفتی و من هم ساعت 10 خوابیدم واقعا پنجشنبه جمعه قشنگی

بود جای دوستان خالی  شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مانی محیا
3 تیر 91 11:46
پس حسابی خوش گذشته؟
مامان زهره
3 تیر 91 13:24
اعياد شعبانيه بر شما مبارك
مامان زهره
4 تیر 91 9:14
خصوصي داري
مامان نيروانا
4 تیر 91 11:44
سلام عزيزم، ممنون كه به وبلاگ نيروانام سر زدي و نظر پرمهر گذاشتي. ايشالا هميشه به گشت و گذار و خوشي باشه براتون. يكتاي نازنين رو ببوس راستي اين عكس تو درباره ي وبلاگ عكس خود يكتاست! خيلي ملوسه. خدا حفظش كنه
مامان زهره
4 تیر 91 12:07
عزيزمي من هم دوست دارم شما را ببينم
مامان بیتا
4 تیر 91 20:38
شــعبان کـه مه ســـرور هــر مــرد و زن است تـابـان ز وجــود جـلوه « پنــــــــج تـــن» است میلاد علی اکبر و سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پـاک «حجـــت بن الحـــسن» است
مامان زهره
5 تیر 91 10:24
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
محمد عابدی
12 تیر 91 2:15
سلام.به نظرم وبلاگ خیلی جالبیه.ایشا...خدا یکتا جان را واست حفظش کنه و خودش به زودی مطالب قشنگشو بذاره تو وبلاگ.اگه دوست داری بیا تبادل لینک کنیم.بهم سربزن
فاطمه
15 مرداد 91 14:58
عزیزم وبلاگ قشنگی داری از خوندن بعضی مطالبش به وجد امدم عشقی که به یکتا و بابای یکتا داری قابل ستایشه امیدوارم سالهای سال در کنا هم به خوبی و شادی زندگی کنی راستی پیشاپیش امدن کوچولوی نازتو بهت تبریک میگمدوست دارم