یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تبریک روز پدر شرکت در مسابقه

1391/3/18 11:22
نویسنده : فاطمه
523 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

 

بابا جان نمی دانم زبانم قادر هست که بگویم چه قدر دلم برایت تنگ شده است هر وقت خوابت را

می بینم با لباس سفید به روی من لبخند میزنی بابا جون من خیلی دلم برایت تنگ شده است هیچ وقت

اون روزی که پر کشیدی و رفتی را فراموش نمی کنم روزی که تمام غم و ماتم وجود همه ما را گرفت

پدر عزیزم کاش بودی و می دیدی دختر من را دختر کوچولوی من که اولین کسی را بعد از من شناخت

قاب عکس تو بود بابا جان هر وقت با یکتا سر مزارت می ایم بعض وجودم را می گیره فقط کاش بودی

و فرزند من را در اغوش می کشیدی چه قدر ارزو داشتی نوه دار بشی ولی افسوس افسوس افسوس

 

 

این نوشته از زبان خودم برای پدرم می باشد که دیگر در میان ما نیست روحش شاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ساقی و محمد
18 خرداد 91 12:38
سلام.خدا روحشون رو شاد کنه. امیدوارم اوقات خوشی رو در کنار یکتا جون داشته باشی.
سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 1:17
روحشون شاد
مامان محیا
20 خرداد 91 8:19
سلام. خوبه عزیز موقع رمز حالما رو میپرسی. در هر صورت لطف داری و ما دوستتون داریم
نرگسی
20 خرداد 91 12:50
مرسی عزیزم ..
نرگسی
20 خرداد 91 12:51
خدا رحمتشون کنه ..
مامان آرتین
21 خرداد 91 0:17
خدارحمتش کنه عزیزم.ازعکسای دخترگلی برامون بداردلمون تنگ شده
نسترن(مامان نیروانا)
21 خرداد 91 11:24
الهییییییییی...چقدر با احساس نوشتی گلم...روحشون شاد باشه...ممنونم از پیام تبریک زیبات ...دخمل خوشگلمو ببوووووس
سارا-تارا
21 خرداد 91 11:36
خدا بیامرزتشون.