یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تبریک روز مادر

1391/2/21 8:44
نویسنده : فاطمه
581 بازدید
اشتراک گذاری

3 کارت پستال روز مادر

تقدیم به تمام مادران ایران و زمین

تقدیم به مادر عزیزم که با تمام وجودم دوستش دارم

تقدیم به مادرم که هر چی دارم از اوست.

یکتا جان سلام شنبه روز مادره نمی دانم وقتی این پست

را می خونی چند سالت باشه عزیزم دختر گلم می خواهم

به تو بگم که با تمام وجودم دوستت دارم و عاشقانه می

 پرسمت یکتا جان دختر عزیزم امیدوارم روزی تو هم طمع

مادر شدن را بچشی و بفهمی مادر چیست و چه جایگاهی

داره یکتا جان دخترم باز هم می گم دوستت دارم و نمی

خواهم خاری به پای تو دلنشین بره

 

روز مادر مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان محمد صدرا
21 اردیبهشت 91 9:32
چه قدر صمیمی! عالی بود !
الی مامی غزل و آوا
21 اردیبهشت 91 10:59
سلام عزیز روز مادر مبارک ایشاا... همیشه سایه تون رو سر دختر نازت باشه این بهترین دعا تو همچین روزیست ممنون که به ما سر زدی
سارا
21 اردیبهشت 91 14:20
سلام، روز مادر مبارک ماشالا دخملتون خیلی نازه، خدا حفظش کنه
مامان آرتین وآروین
21 اردیبهشت 91 14:47
سلام عزیزم به خاطرشعر قشنگت ممنون.چه دختزماهیخداحفظش کنه من یکتا رولینک کردم آربینم لبنک کنبدخوشحال می شم.امیدوارم دوستای خوبی بشیم.
نسترن
21 اردیبهشت 91 16:24
روز مادر بر شما مامان مهربون و دلسوز مبارک.انشالله همیشه سلامت باشید
مامان آرال
21 اردیبهشت 91 16:34
سلام منم روز مادر به شما تبریک میگم .
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 2:27
عزیزم ممنون از پیام تبریکت انشاالله سالیان سال سالم وسلامت در کنار دختری نازت زندگی کنی روز زن و البته مادر بر شما هم مبارک ......
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 1:09
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
فرناز/مامان ریحانه
23 اردیبهشت 91 3:17
سلام مادر نمونه و مهربون روزت مبارک.
مامان آروین وآرتین
23 اردیبهشت 91 10:15
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌ دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روزتان مبارک . . .
مامان ارمیا
23 اردیبهشت 91 10:40
سلام عزیزم. روزت مبارک. سالم و شاد در کنار خانواده گلت باشی. خصوصی.
مامان محیا
23 اردیبهشت 91 11:20
به به یکتا خانم. ممنون که به ما سرزدین. روزتون مبارک خانمی
مامان زهره
23 اردیبهشت 91 15:26
در چشم های مادر در چشم های مادر صد دشت آفتابی صد کوهسار پر برف صد آسمان آبی * در چشم های مادر خوبی و مهربانی * در چشم های مادر آواز باد و باران شادابی هزاران گلزار در بهاران * در چشم های مادر امید و شادمانی
مامان لنا
23 اردیبهشت 91 20:47
سلام روزتون مبارک.دخملی خیلی نازوبانمکه خداحفظش کنه واستون مرسی به ماسرزدین وماروبا عروسک خوشکلتون آشناکردین
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:06
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون یکتا.
سارا-تارا
24 اردیبهشت 91 9:55
خصوصی داری
مامان آروین
24 اردیبهشت 91 14:35
عزیزم به وسعت تمامی مهربونی قلب مامانای دنیا دلت شاد وروزت مبارک
مامان انیسا
24 اردیبهشت 91 15:06
عزیزم مرسی که به ما سر زدید روز مادر رو بهتون تبریک میگم دختر نازی دارید از طرف من ببوسیدش
نسترن
24 اردیبهشت 91 18:58
روز شما هم مبارک...
نازنین
25 اردیبهشت 91 9:02
سلام مامان نیکتا جون من مامان علیرضا هستم از نظری که واسه پسرم دادی ممنون انشالا خدا دختر گل شمارا در پناه خودش وزیر سایه مامان و بابا حفظ کنه
مامان زهره
9 خرداد 91 11:22