یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

اخبار چند وقت که بعد از غیبت امدم

1391/2/19 14:59
نویسنده : فاطمه
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ني ني شكلكني ني شكلك

 

سلام دوستان بعد از مدتی غیبت طولانی اومدم ببخشید

که این مدت بی اطلاع بودید.

شرمنده شما دوستان هستم که جویای حال من بودید

چند وقت خیلی مریضی بدی کشیدم سردردهای وحشتناک

دندون درد پا درد بدی داشتم و همچنین کمر درد

خدا را شکر به لطف دعاهای شما دوستان بهتر شدم.

خوب ازتو بگم دختر شیطون که حسابی همه را کفری

می کردی

دو هفته قبل مهمونی داشتیم کس غریبی نبود عزیز بزرگه

و بابا احمد عمه جون و عمو محسن بودند

نهار خونه ما بودند جای همگی خالی خیلی خوش گذشت

نهار باقلی پلو با گوشت و سالاد اندولزی و سالاد فصل و

ماست خیار و ژله داشتیم.ني ني شكلك

  تو که وقتی دیدی بچه های همسایه روی حیاط هستند 

فورا رفتی پایین دیگه حریف تو نشدیم مجبور شدیم نهار

را بدون تو بخوریم عزیز بزرگه ساعت 5 بود رفتند تو که هنوز

نیومده بودی به هر بدبختی بود اوردمت بالا این قدر بازی

کرده بودی خسته بی حال بخواب رفتی تا ساعت 8 شب

خلاصه خیلی شیطون شدی گلم تیربار

دیشب هم با همسایه و بچه های همسایمون که جمعا با

تو فسقلی 11 نفر شدیم جای همگی خالی رفتیم پارک

مادر سینما 5 بعدی که تو مجبور شدم بگذاریم پیش

مامان المیرا و عرفان خیلی خوش گذشت تا ساعت 11شب

بیرون بودیم ساعت 11 اومدیم خونه و رفتیم دنبال بابایی

خوش گذشت فقط تو خوردی زمین لبت زخم شد و ورم

کرد خیلی گریه کردی الهی قربونت برم که گریه های تو را

نبینم عزیز دل مامان

ني ني شكلكني ني شكلك

 

عزیزم دلم یکتا جان با همه وجودم دوستت دارم و عاشقانه می پرسمت

 

ني ني شكلك

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسترن
20 اردیبهشت 91 14:30
سلام... خوبین؟ دلم برای شما و یکتا تنگ شده بود گفتم سری بهتون بزنم... دوستتون دارم
مامان زهره
25 اردیبهشت 91 12:41
عزيزم هميشه خوش باشي و غم مريضي روي صورتت ننشينه
عروسکم پرنیا
26 خرداد 91 2:04
سلام ببخشید درست متوجه شده ام دختر شما هم شصت می خوره