یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

احوال یکتا

1390/10/27 15:49
نویسنده : فاطمه
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم یکتا جان

دل مامانی خیلی برایت تنگ شده است

الان داشتم باهات تلفنی صحبت می کردم گفتی مامانی مگر من نگفتم نری سرکار

الهی قربون تو دختر نازم برم

راستی پای یکتا کمی بهتر شده خدا را شکر از روز یکشنبه ایی می تونه راه بره

خدا مرگم بده دخترم خیلی زجر کشید چند شب اصلا" خواب نداشت

خدایا شکرت باز هم بخیر گذشت وقتی فکر می کنم که اگر خدایی نکرده روی صورتت ریخته بود

چی می شد عزیزم

زنگ زدی و گفتی مامانی زود بیا خونه دلم برایت می سوزه وقتی می خواهی بگی دلم برایت تنگ

می شه می گی دلم برایت می سوزه قربون اون حرف زدنت برم مامان جون

راستی تازگی ها دوباره خیلی اذیت می کنی نمی خواهی بری خونه عزیز کوچیکه و عزیز بزرگه

می گی من خونه می مونم می دونم مامانی خسته شدی ولی باید تحمل کنیم

الهی قربون تو فرشته بشم

یک دنیا بوس برای تو عزیز مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامانی یکتا
27 دی 90 16:37
سلام خداروشکر که پای دختر نازتون بهتر شده. یکتای من 1سال از یکتای شما کوچیکتره. خدایا خودت مواظب همه کوچولوها باش
مامان زهره
28 دی 90 9:58
خداراشکر که پای یکتا بهتر شده.بوس. بوس
مامان یسنا
29 دی 90 10:25
خدا رو شکر که بهتر شده
مامان زهره
1 بهمن 90 8:56
سلام. روز برفی خوش
مامان زهره
1 بهمن 90 9:03
سلام. روز برفی خوبی داشته باشین
مامان زهره
3 بهمن 90 8:59
سلامی گرم در روزی سرد نثار شما
مامان دینا جون
8 بهمن 90 13:21
سلام.ممنون که از وبلاگ دخترم دیدین کردین و رد پای نازنینتون رو به جا گذاشتین.
مامان زهره
9 بهمن 90 13:27
سلام از یکتای من چه خبر؟!
سمانه مامان کیمیا
10 بهمن 90 10:16
سلام چه دخمل ملوسی.... رمز خواسته بودی خصوصی گذاشتم
سارا-
10 بهمن 90 10:36
خدارو شکر که پای دخملیمون بهتر شده... راست میگی شما. طفلک بچه های ما که همپای این زندگی ماشینی ما اذیت میشن... مرسی مامان گل که به ما هم سر زده بودی...
مامان حنا
11 بهمن 90 3:26
سلام عزیزم خدا رو شکر پای دختر نازتون بهتر شده خیلی خوشحال شدم خانومی منم لینکتئن کردم خوشحال میشم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
مامان زهره
11 بهمن 90 9:52
ممنون که به ما سر می زنی
نسترن
11 بهمن 90 19:52
سلام.خصوصی....
مامان ارمیا
12 بهمن 90 10:52
خدا رو شکر که بهتر شده عزیز خاله.
مونا ( مامان النا)
12 بهمن 90 19:25
خدا رو شکر که بهتر شدی خاله.من نمیدونستم!! خیلی باید مواظب خودت باشی