یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

یکتا و ناخن گیر

1390/9/13 11:49
نویسنده : فاطمه
428 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عزیز مامان خوبی دختر گلم

ممنون از همه دوستان که به ما سر زدند یک دنیا محبت دارند

از خاله مریم بگم که دکتر فعلا" دارو داده به مریم و گفته باید دارو بخوره تا یک ماه دیگه ما امیدمان

به خدا هست که امیدوارم خدا امیدمان را نا امید نمی کنه

از تو می گم دختر وروجک مثل ماهی لیز می خوری و از دست همه فرار می کنی niniweblog.com

الهی مادر به قربون تو برم همیشه خدا را برای داشتن تو سپاسگزارم بارها به وجود تو افتخار می کنم

و به خودم می بالم که من هم مادرم مثل همه مادرهای عزیز

راستی تا یادم نرفته بگم امان از دست تو دختر شیطون مدتی هست که به ناخن گیر علاقه پیدا کردی

توی خونه خودمان عزیز کوچیکه و عزیز بزرگه که می ری یک ناخن گیر برای خودت قایم می کنی هرروز

ناخن ها ی خودت را کنترل می کنی می خواهی انها را بگیری واقعا" هم حرفه ای این کار را می کنی

که من و بابایی تو کار تو می مونیم niniweblog.com

خوب چه کار می شد کرد یکتا هست هر شب که می ایی خونه می گی مامانی دستهایت را ببینم

وقتی می بینی ناخن های دستم کوچک هست ناخن های پاهایم را کنترل می کنی ای جانم عزیزم

الهی قربونتو دختر بهداشتی خودم برم که این قدر به بهداشتت اهمیت می دهی .

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان صدف
13 آذر 90 12:00
چرا همه عکسای یکتا فیلتره؟
سیما - مامان هلیا
13 آذر 90 13:06
یه عکس از یکتا جون بزار عزیزم . امیدوارم حال خواهرتون هر چه زودتر خوب بشه . افرین به دختر تمیز و مهربون . بوس
مامان حارث
15 آذر 90 16:01
سلااام عزیزم مرسی که اومدی پیشمون خوشحالم کردی من دیر اومدم پیشتون آخه وقت نداشتم الان تو آلمانیم وقتی برگشتیم حتما رمز بهت میدم نگران نباشید همدیگرو دوست بشیم
فرناز/مامان ریحانه
17 آذر 90 3:01
سلام مامان یکتای گل! ممنون که به ما لطف دارین هزارماشاا... چه دخملی تمیز و بهداشتی دارین. می بوسمش نازنازی رو راستی برای پست قبلت چند بار اومدم کامنت بذارم اما موفق نشدم نمی دونم چرا باز نمی شد صفحه کامنت. من خواهری رو دعا می کنم شما هم منو دعا کنید آخه منم از اون کیستا دارم منم 26 سالمه دوسی جون پس لطفا هر وقت دلت شکست برای خواهرت، منو هم تو دعاهات یاد کن. راستی نمونه گیری هم کردن یا فقط با معاینه گفتن دارو بخوره؟ منم موندم چی کار کنم راستش جرات نمی کنم برم دکتر اگه عمل کنم با ریحانه شیرخوارم چی کار کنم؟؟؟ وای بازم یادم افتاد کلافه شدم
مامان پسر خرداد
17 آذر 90 8:59
مرسی گلم دختره نازی داری خدا نگه داره
مامان ارميا
19 آذر 90 9:55
ايشالله خاله مريم خوب ميشه. يه عالمه بوس براي يكتا جونم./
مامان بیتا
19 آذر 90 13:53
سلام خانومی یکتاجونم خوبه؟انشاالله خاله مریم هرچه زودتر شفا پیداکنه