یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

مریضی خاله مریم (برای شفایش دعا کنید)

1390/9/3 10:44
نویسنده : فاطمه
399 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر عزیزم یکتا

خوبی مامان جون

دلم باز هم برایت تنگ شده ببخشید این چند وقت نتوانستم برایت

 آپ کنم بگذار گرفتاری مامانی عزیزم دلم خیلی گرفته به خدا

دوست دارم زار زار گریه کنم .

خاله مریم حالش خوب نیست قراره یکشنبه اول محرم بره دکتر

برای تاریخ بستری شدنش دکتر گفته توی سینه اش یک کیستی

 هست باید هر چه زودتر عمل کنه بخدا داغون شدم اخه خاله

مریم سنی نداره 26 سالشه مامانی تو را خدا برایش دعا کن که

مشکل خاصی نباشه بخدا من میمیرم .

از همه مامان ها و نی نی ها ی عزیز می خواهم که برای خواهر

 من مریم دعا کنید

خدایا خودت کمکمان کن .

اعصابم خیلی به هم ریخته . حوصله هیچ  چیز را ندارم عزیزکم

مامانی را ببخش

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان یسنا
3 آذر 90 17:23
نگران نباشین ایشالا که چیزی نیست منم واسش دعا میکنم
مامان رويين
5 آذر 90 14:51
ايشااله كه چيزي نيست همه براش دعا ميكنن شما هم مارو بيخبر نذار.
مامان ارميا
6 آذر 90 8:48
نگران نباش عزيزم. امتحان خداست. خوب ميشه ايشالله. توكل به خدا.
مامان بیتا
6 آذر 90 16:54
در محرّم، مردمان خود را دگرگون می کنند از زمین آه و فغان را زیب گردون می کنند گه به یاد تشنه کامان زمین کربلا جویبار دیده را از گریه جیحون می کنند فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
مامان آیلا
8 آذر 90 9:21
ان شا اله که چیزی نیست توکلتون به خدا باشه
مامان ني ني
12 آذر 90 9:01
عزيزم سلام خودت رو ناراحت نكن ايشالله هيچيش نيست و هر چه زودتر خوب ميشه ما واسش دعا ميكنيم از اينكه به وبلاگم سر زدي ازت ممنونم من شما رو لينك كردم
مامان آروین
12 آذر 90 17:50
سلام عزیزم ایشالا که چیزی نیست نگران نباشید پست بعدی حتما خبر خوشی برا یکتا جون میزارید در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید راستش هر چی دنبال عکس یکتا جون گشتم چیزی پیدا نکردم یکی دو تا عکس بود ولی باز نکرد خیلی دوست داشتم ببینمش