یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

مامان مریض شده

1390/8/23 12:06
نویسنده : فاطمه
403 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام عزیزم مامان

خوبی دخترم

اول عید سعید غدیر خم را به تو دختر گلم تبریک می گویم

مامانی کمی سرما خورده و کثالت دارم حالم اصلا" خوب نیست

دیشب تا صبح چشم روی هم نگذاشتم

الهی من بمیرم مامانی تو هم تا ساعت ٢ بیدار بودی و می ترسیدی بخوابی

هر وقت می گفتم یکتا بخواب می گفتی مامانی من بیدارم تو بخواب مواظبت هستم

جانم عزیزم که مواظب مامانی هستی الهی قربون تو دختر نازم برم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
26 آبان 90 9:37
سلام اگر شماهم می خواین عضو شین بگین تا نوسینده شین (بارمز و نام کاربری)
مامان یسنا
28 آبان 90 17:21
سلام ایشالا که بلا دور باشه از راهنماییتون ممنون ما شما رو لینکیدیم