یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تعطیلی در کنار یکتا

1390/6/8 16:05
نویسنده : فاطمه
389 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام دختر گلم خوبی عزیز دلم

دیشب عزیزم ساعت ٩ بود خوابید برای اولین بار

اخه دیروز اصلا" توی خونه عزیز بخواب نرفتی وقتی رسیدیم

 خونه بخواب رفتی تا امروز صبح بخاطر همین

دلم خیلی تا خیلی برایت تنگ شده چون اصلا" ندیدمت عزیزکم

الان سرکار هستم انتظار می کشم زودتر تعطیل بشویم

برویم خونه اخ جون سه روز تعطیلی در کنار دختر گلم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پریا
8 شهریور 90 20:08
نماز و روزه هاتون قبول عیدتون مبارک
فرناز
9 شهریور 90 5:40
مامان یکتا عیدت مبارک ایشاا... توی این روز عزیز به خواسته هات برسی و ما رو هم دعا کنی
سمیه: مامان مسیح
9 شهریور 90 21:23
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک
زهره (مامان سحر)
12 شهریور 90 0:29
مرسی عزیزم که به وبلاگ دخترم سر زدی راستش من زیاد بلد نیستم برای وبلاگ نویسی............. وقتی در مورد کم خونی یکتاجون خوندم خیلی ناراحت شدم ایشالا بلاش دوره هرچه سریعتر خوب بشه
محمدمعین
12 شهریور 90 20:41
سلام عزیز یه مطلب خیلی مهم ثبت دامنه رایگان برای وبلاگتون برای آموزش و ثبت حتماً به وبلاگ من سر بزنید