یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تقدیم با عشق به همسر مهربانم

1390/3/21 11:16
نویسنده : فاطمه
452 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم و بهترینم

نمی دانم با چه زبانی بگوییم دوستت دارم و با چه زبانی قدر دان محبت های تو مهربان باشم

می دانم گاهی اوقات ناراحتی من را به روی من نمی اری می دانم ان قدر بزرگ هستی که این سختی ها نمی توانند تو را از پا در بیاره

عزیزم یاسر جان روز پدر نزدیک هست تو یک پدر هستی پدر بزرگ و مهربان که من و یکتا با تمام وجودمان دوستت دارم و عاشقانه همدیگر را می پرستیم

در سال 86 که ما پیوند مشترکمان را جشن گرفتیم تا امروز طاقت یک لحظه دوری از هم را نداریم این را بارها هم تو گفتی هم من و هر روز که می گذره ما عاشق تر می شویم و دوست داشتنمان بیشتر

که حتی این عشق ما توی فامیل هم زبانزد همه می باشد عزیزم از خداوند می خواهم که اتش این عشق را بیشتر کند و هیچ گاه خاموش نشود

یکتا جان باید خدا را شاکر باشی که یک خانوده داری یک خانواده که تو را از جانشان هم بیشتر دوست دارند یک پدر مهربان داری که برای خوشبختی تو شبانه روز تلاش می کند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منتظران لبخند خدا
22 خرداد 90 22:51
سلام مامانش! ممنون که به کلبه عشق ما سرزدین! خیلی خوشحال شدم. راستی ما از خیلی وقت پیش وب یکتاجونو ثبت لینک کرده بودیم. راستی چرا نوشتین مواظب خودم باشم؟؟ یعنی اینقد قابل نوشتیم؟