یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

دندون درد

1390/3/22 9:19
نویسنده : فاطمه
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی  

مامانی از دیروز تا الان دندون درد وحشتناکی گرفته گلم ولی چون کسی جانشین خودم ندارم مجبورم بیایم سرکار 

دیروز عصر که امدم دنبالت فورا دویدی توی بغلم و گفتی عزیز دلم شرکت تعطیل شد من یک بوس گنده ازت خوردم و گفتم اره عزیزم شرکت تعطیل شد خوشحال رفتی پیش عزیز بزرگه و گفتی مامانی اومده پیش من شرکت تعطیل شده دلم خیلی برایت می سوزه عزیزم خدا کند زودتر بزرگ بشی و مامانی را درک کنی عزیزکم

وقتی فهمیدی دندون دردم گفتی من خانم دکترم امپول بهت می دهم خوب می شی الهی من قربون اون زبونت برم که این جوری خستگی مامان را از تنش بیرون می کنی عزیزم

دیشب وقتی با بابایی رفتیم خونه فورا رفتی بالشت و پتوی خودت را اوردی و رفتی جلوی تلویزیون خوابیدی و گفتی ساکت می خواهم ماریچی نگاه کنم الهی قربون تو دختر نازم برم .  

 









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مونا مامان گلسا
22 خرداد 90 9:51
سارا
24 خرداد 90 12:35
سلام به مامان گل و دخمل گلش. ایشالله دندون دردتون زودی خوب شه. مامان گل یه خرده از دخملیمون عکس بزار تا دخملت رو ببینیم. دلمون یه ریزه شده...