یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

امان از دست تو دختر گلم

1390/2/24 15:15
نویسنده : فاطمه
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم و بلبلم

خوبی مامان جون

طبق معمول تو توی خونه عزیز و من سرکار هستم دلم خیلی تا خیلی برایت تنگ شده است گلم

دیشب مهمان ناخونده داشتیم دوست بابایی و خانمش و دختر گلش سوگند اما بگم از دست تو دختر بلا رفتی پایین روی حیاط پیش دخترهای همسایه هر چی می گفتم یکتا بیا سوگند تنهایه می گفتی می خواهم پیش سمانه باشم اخه گلم تو باید با همسن و سالهای خودت بازی کنی می روی با بچه دبیرستانی ها بازی می کنی وقتی امدم روی حیاط دیدیم مثل یک خانم بزرگ نشستی داری با بچه ها صحبت می کنی به هر بدبختی بود اوردمت بالا پیش سوگند ولی خیلی گریه کردی مجبور شدم شیر برایت گرم کنم و پستونک بهت بدهم اخه هر وقت بهانه می گیری وقتی شیر بخوری به قول  بابایی شارژ می شوی .

تا ساعت 1 مهمان داشتیم و تا تا ان موقع بیدار بودی بعد اروم رفتی خوابیدی گلم مثل یک فرشته ناز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)