یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

امان از دست تو فسقلی

1390/1/31 10:22
نویسنده : فاطمه
403 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

سلام دخمل ناز گلم

  

صبحی که می خوستم بیایم سرکار بیدار شدی و گفتی مامان خودم    ( اخه تازه گی ها به من می گی مامان خودم ) کجا می ری گفتم می روم دکتر امپول بزنم گفتی باشه زود بیا دوباره بخواب رفتی خنده ام گرفته بود یک بوس از پیشونی تو کردم اخه تو خواب را به همه چیز ترجیح می دهی گلم



نفس مامان تازگی ها حرف های جدیدی می زنی

دیشب رفتیم خونه عزیز کوچیکه تو توی اتاق خاله مریم بودی من امدم پیش تو فورا" بلند شدی و دست من را گرفتی  و و من را بردی پیش بابایی و گفتی بابا زاسر ( یاسر) یک چیزی به مامانی بگو اومده اتاق خاله مریم فضولی بکنه............  












پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هادی
28 دی 91 10:22
سلام خوبید خسته نباشید چند تا عکس از این یکتا کوچولو بزارید ببینیم ..