یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

خستگی

1390/1/29 10:38
نویسنده : فاطمه
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون خوبی   

الان داشتم با بابایی صحبت می کردم گفت داری بازی می کنی گلم   

گفتی مامانی کی می ایی دنبال من گفتم دختر خوبی باش عصر می ایم دنبالت تازگی ها کمی بهانه می گیری

بابایی هم بعد از ظهرها که می خواهد برود مغازه می خواهی همراه بابایی بری مغازه شب ها هم عزیزم تا دیر وقت بیداری فقط می خواهی بازی کنی دیشب ساعت ۲ بود خوابیدی بخاطر همین من امروز کمی کسل هستم



  













پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

اعظم
29 فروردین 90 18:44
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر میزنی امیدوارم همیشه سالم و سلامت یاشی و خدا دختر گلتو برات حفظ کنه به حق امام زمان..........
javad
30 فروردین 90 7:08
salam mamnoon az rahnamahitoon . pas etemale inke motevaje nashan ham hast. mishe beporsam kodom shahr hastin?va chan sale pish bud?
javad
30 فروردین 90 11:11
omidvaram dokhtare khoshgeletoon hamishe shad va salem bashe va shadi bakhshe zendegi shoma va hamsar mehraboonetoon bashe .
مامان فرنام
30 فروردین 90 11:50
سلام آخی یکتا کوچولوهم مثل فرنام شب زنده داره ان شا ا.. همیشه زنده باشه من لینکیدمت دوست داشتی بلینک
سارا
31 فروردین 90 7:45
عکس دخملتو بزار ببینیمش