یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

شیرین کاری های تینا و یکتا

1393/2/31 9:54
نویسنده : فاطمه
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

سلام به عشق های مامانی و بابایی یکتا و تینا

این چند روز خیلی درگیر کارهای مامانم بودم خدا کنه زودتر مشکلشون حل بشه دیگه کلافه شدم .

از تینا شروع می کنم الهی قربونش برم که خیلی تا خیلی پیشرفتش خوب شده کلماتی که می گه :

مامانی یا مامایی            بابایی       اسم یکتا را هم می گه یتا همچین با ناز و ادا یتا را صدا می زنه

عمه را عمو محتنه ( عمو محسن) عزیز را صدا می کنه که همه دوست دارند درسته قورتش بدهند

راستی ماهی را خیلی قشنگ می گه تلفن را برداره از دور اتاق راه می ره می گه الو تلام منظورش

سلامه یکتا از خنده می میره ولی در کل بگم کمی حسوده تینا خانم ما چون دایم می ایه من را محکم

بغل می کنه و می گه یتا (یکتا) مامایی منه و نمی گذاره یکتا طرف من بیاییه الهی فدای هر دوی شما

بشم . از یکتا گلم می نویسم که گفته بودم یکتا از بچه گیش عادت داشت ناخن بخوره تا خواب بره

حالا تازگی ها تا می ایه ناخن بخوره بخوابه تینا می ره بالای سرش فکر می کنه داره پستونک می خوره

می خنده ولی یکتا خجالت می کشه فکر می کنه داره مسخره اش می کنه سکوت دیشب خیلی گریه کرد

گفت مامانی من چه کار کنم ناخن نخورم هر راهی بلد بودم بهش گفتم ولی باز هم نتوانست بیشتر از

5 دقیقه دوام بیاره دیگه کلافه شدم خودش ناراحته الهی بمیریم براش .............

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نهال
4 خرداد 93 13:00
سلام عزیزم نامی هم ناخن میخورد ولی زود درست شد باید بهش بگی ناخن نخوره وقتی دید دست تو دهنش میکنه بگو نخور من نامی رو اون طوری کردم از الان بهش بگو ناخن نخوره چون اگه بزرگ شد تو سرش میمونه به ماهم سربزن
مانی محیا
17 خرداد 93 10:36
سلام گلم. دخمل خوشگلا چطورن. بدو برو بالای وبلاگ محیا رو بخون بدووووووووووووووووووووو سلام خوبیم عزیزم اومدم