یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

مریضی سخت من

1393/3/18 8:31
نویسنده : فاطمه
949 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان من دلبندان من یکتا گلم و تینا بلبلم

امروز بعد از 10 روز مریضی سختی که گرفتم اومدم سرکار نمی دانید چقدر سخت بود ناغاقل گلو

درد خیلی تا خیلی شدیدی که روی یک روز دو بار رفتم دکتر دکتر گفت ویروس (کورانا) اگر اشتباه

نکنم گرفتم ولی خفیف بود ولی این چند روز کلا من را از پای در اورد خیلی تا خیلی سخت بود مجبور بودم

به تینا هم شیر بدهم دکتر گفت سعی کن شیر ندی که خیلی ضعیف می شی ولی چه کار کنم که

دخملی فقط شیر خودم را می خوره ولی خدا را شکر به خیر گذشت .

یکتا این چند وقت خیلی ناراحت بود اخه می بایست از من دور باشه الهی بمیرم روزها می توانستند طاقت

دوری من را بیاورند ولی شب ها خیلی بی ارومی می کردند و می اومدند خونه خودمون .

ولی خدا را شکر به خیر گذشت. خواهر شوهر عزیزم هم روزی که من مریض شدم عازم مشهد بود خیلی

ناراحت بود ولی بهش زنگ زدم گفتم برو توکل کن می کنم به خدا الان چند روزه اصلا ندیدمش دلمون

برایش خیلی تا خیلی تنگ شده خدا کنه حسابی بهش خوش بگذره . قراره چهارشنبه بیایه .

در کل جای داره واقعا این جا از زحمات مادرشوهر عزیزم و پدرشوهرم تشکر ویژه بکنم اگر انها نبودند

واقعا نمی دانستم چه کار بکنم. خدا خیرشان بده.......

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خمبل و فنقول
18 خرداد 93 10:16
خداروشکر که به خیر گذشت دوست عزیز ان شاءلله همیشه سلامت باشید فدات عزیزم اره خدا را شکر
مامان
18 خرداد 93 17:44
سلام عزيزم منم كرمانيم از آشنايي با شما خوشحالم. يه جا ميشناسم كه كار ابروش خيلي خوبه آرايشگاه با كلاسي نيست ولي كار ابروش خوبه خيابان جهاده آرايشگاه مريم خانوم تلفنش 2475318 آدرس دقيقشو زنگ بزنيد هم وقت بگيريد و هم بپرسيد.اميدوارم ابروتون خوب در بياد(چشمك)
مامان مریم
11 تیر 93 10:41
عزیزم شانس آوردی. برادرم مربی بدنسازیه ازین ویروس از پا درومد. خدا رحم کرده. ایشلا همش سلامت باشی
هنرمند
27 تیر 93 9:57
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
مرضیه جون
23 مرداد 93 9:42
سلام نابغه خوفییی؟؟؟؟؟؟چقد تینا بزرگ شده الان تقریبا1ساله که ندیدمش.ماشاالله من مادر دوم این بچه هستم یادت هست که در دوران بارداری چقد کمکت بودم؟؟ یه خبرای توپ دارم برات که میزارم دیدمت بهت میگم.از طرف من یکتا و تینارو ببوس بله دیگه بی معرفت شدی نمی ایی انشاالله خوش خبر باشی بگو دیگه دیونه