یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

من یک مادرم

1392/10/23 14:00
نویسنده : فاطمه
673 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

سلام به دخمل های نازم یکتا و تینا

من یک مادرم مادر دو دوختر ناز مادر دو فرشته ایی که خداوند نصیب من کرد

نمی دانم چی بگویم ولی روزی اگر هزاران بار سپاسگزار خداوند باشم باز هم کمه چون این نعمت

را بر من ارزانی داشت وقتی دخترهایم مامان صدایم می زنند دوست دارم زمانی که می گه مامان

فقط به صورتش نگاه کنم هنوز هم باور ندارم این دو تا بچه های من هستند از خون من از وجود من

وقتی دختر کوچکم تینا در اغوشم می خوابه و شیر می خوره بعد از این که سیر می شه با خنده ی

شیرین به صورتم می خنده و باز هم می گم خدایا شکرت

خدایا به بزرگیت قسمت می دهم این طمع شیرین مادرشدن را از هیچ کس نگیرید و همه طمع این

مادرشدن را بچشند . الهی امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

razgol
23 دی 92 14:38
الهی امین سلام مامانی خوبی؟ کم پیدایی دیر به دیر آپ میکنی !!!!!!!!!
کاکل زری یا ناز پری
24 دی 92 17:26
آخی عزیزم انشاالله شاهد بزرگ شدن و موفقیت دخترای گلت باشی. آمین به دعای قشنگت
مریم (مامان ثنا جون )
25 دی 92 12:05
خدایا شکرت که دوست خوبم از زندگیش و بچه هاش راضیه.انشاالله عروسیشون زیر سایه پدر و مادر خوبشون فدات بشم خانمی
نسرين
18 اسفند 92 11:40
سلام اشك تو چشمام جمع شد فقط ميتونم بگم الهي امين وشكر براي همه نعمت هات و هديه هاي آسماني ات روي دختراي گلتون رو ببوسين