یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تولد مادرشوهر

1392/8/8 9:21
نویسنده : فاطمه
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس های مامانی یکتا و تینا جون

سلام به همه دوستان گلممممممممممممممممممممممممممممممممم

اول از همه دوستان عزیزم سپاسگزارم که به من لطف دارند از راه دور تک تک شون را البته بلانسبت

اقایون می بوسمقهقهه

امروز تولد مادر شوهرم هست یعنی نمی دانستم می دانستم ابان ماهه نمی دانستم چندم ابان هست

که صبحی از طرف بیمه کارافرین که ضامن ماشده بود برای بیمه ماشین اس ام اس اومد و تولدش را

تبریک گفت ما هم را شرمنده کرده ها به خدانگران 

حالا نمی دانم چی کادو بخرم برای مادر شوهر عزیزم دوستان باور کنید از صمیم قلبم دوستش دارم

 اغراق نمی کنم اون تک هست بهترین مادرشوهری توی دنیا دیدم می خواستم بنویسم بهترین

مادرشوهری که تا به حال داشتم ما را باش چه اعتماد به نفس قوییییییینیشخند

به خدا حیرون شدم نمی دانم چی بگیرم همه چیز داره خدا بیشتر هم بهش بده ما که بخیل نیستیم

هستیم نههههههههههههنیشخند

خودم می گم برای شب پنجشنبه یک کیک کوچولو بخرم و کادوش را نمی دانم چی بخرم باید

فکر کنم  شاید هم برایش یک دستگاه فشار خون خریدم چون بهش احتیاج داشت اره همین کار

را می کنم ببیند چه طور فکر می کنم منننننننننننننننننننننننن قهقهه اگر همه مثل من باشند

دیگه هیچ وقت توی زندگیشون کم نمی اوردند.......................

حالا برم فکری از پول بکنم که از همه مهمتره خنده اول چیزی که ادم بهش نیاز داره درسته

یکتا گلی صبحی می گفت مامانی ما که کادو نخریدم تولد بگیریم و دعوا داشت که شمع کیک را

اون خاموش کنه هنوز به قول قدیمی ها نه به دار بود نه به بار کیکی در کار نبود دعوای

خاموش کردن شمع را داشتزبان عجب فک و فامیلی داریم ما ................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانی محیا
8 آبان 92 9:43
خصوصی عزیز
مانی محیا
8 آبان 92 11:58
باز هم خصوصی
عاطفه مامان الای
8 آبان 92 13:07
سلام عزیزم ممنون از محبتات وای حتما مادر شوهرت خوبی داری ها که تو لدش رو تو وبلاگت اشاره کردی ... راستشو بگو دیگه تا حالا نیشت نزده من که کمتر دیدم مادر شوهر خوب باشه ما که مادر شوهری رو سه ساله دلت کردیم اخرش پسر خودش هم دلت کرد چون ضررش بیشتر از نفعش بود دختراتو میبوسم
مامان شايان
8 آبان 92 13:24
تولدت مامان شو شو مبارك باشه ايشالاه هميشه سالم باشن و سايه شون بالاي سر شما. دختراي گلت هم خدا حفظشون كنه. بووووووس
نرگسی
11 آبان 92 11:12
سلام عزیزممممممم
وای خدا ماشالله تینا جون چقدر نازه و همینطور یکتا جون خدا براتون حفظشون کنه ..



مرسی گلم لطف دارید
مامان ماهان
11 آبان 92 13:24
تولدش مباركه الهي هزار ساله شه و بهشون تبريك ميگم كه رفتار دوگانه و ضد ونقيضي نداشتن كه عروسشون تولدشونو از ياد ببره
دخملاتو ميبوسم


مادر شوهر من یک گله منم عروس گلی هستم
مامان ماهان
11 آبان 92 13:25
باور كن تا ته مطالبت رو ميخونم خيلي قشنگ تعريف ميكني ادم خسته نميشه فداااااااااااااااااااااات


مرسی گلم فدات بشم
مامان ماهان
16 آبان 92 0:47
براي يكتا جوني و تينا جوني و دوست گلم
lمامان هیمن
14 آذر 92 11:45
سلام عزیزمممممممممممم خوش بحالت که مادر شوهر داری و بیشتر اینکه مادر شوهرخوبی داری من مادر شوهر ندارم ده سال پیش فوت کردن و نبودنش برام خیلی بد شده خدا حفظش کنه دخترای نازتم به جام ببوس دوس داشتی به ما هم سری بزنین خوشحال میشم