یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تصادف خواهرم و مریضی دخترم یکتا

1391/9/18 10:14
نویسنده : فاطمه
494 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عزیزان مامان

سلام به دوستان عزیزم

یک اتفاق بد....................

دیشب ساعت 9 بود که مامانم زنگ زد و با بابایی کار داشت حس ششم می

گفت اتفاقی افتاده که به من چیزی نمی گه وقتی بابایی قطع کرد فورا لباس

پوشید که فهمیدم اتفاق بدی افتاده التماس کردم که گفت خواهرم با شوهرش

 تصادف کرده الان بیمارستان هستند فورا اماده شدیم و رفتیم بیمارستان یکتا

هم امد هر چی بهش گفتم بره خونه عزیز بزرگه حریفش نشدم دامادمان بینی

اش شکسته بود و سرش که چند تا بخیه خورد خواهرم هم پاش شکسته بود

 باز هم جای شکر هست که به خیر گذشت نمی دانید توی اون لحظه بر من و

 خانواده ام چی گذشت .

تا ساعت 3 بیمارستان بودیم یکتا با خاله اش امدند خانه وقتی رفتم دنبالش

دیدم بچه کمی تب داره و همچنین پاش درد می کنه مامانم گفت که سردش

شده بچه یخ کرده اما خدا می دونه یکتا دختر عزیزم کلامی به من چیزی نگفت

 تمام دردهایش را می خوردو حرفی نمی زد به مامانم گفته بود عزیز من پام

خیلی درد می کنه ولی به مامانی چیزی نگوید اون غصه می خوره و برای نی

نی ما ضرر داره خدا مرگم بده وقتی این حرف را شنیدم مامانم از شنیدن این

حرف به گریه شد دیگه طاقت نداشتم وقتی رسیدم خونه حتی کلامی از درد

پاش به من نگفت وقتی رسیدیم به بابایی گفت بابا جون من امشب کنار تو می

 خوابم مامانی من را نگاه نکنه می فهمه من مریض هستم جوش می زنه

امروز صبح بابایی وقتی این حرف را زد با بغض می گفت تا صبح چشم روی هم

 نگذاشتم خدایا خودت محافظ دخترم باش الهی مادر قربون تو گلم بشه

خدایا خودت رحم کردی به خواهرم

خدا را شکر که به خیر گذشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان سيد محمد سپهر
18 آذر 91 10:21
سلام عزيزم هميشه خوب و خوش باشين
مامان سيد محمد سپهر
18 آذر 91 10:22
عزيزم ناراحت شدم انشاء الله هرچه زودتر حال همشون خوب باشند.
پویا تم
18 آذر 91 11:31
سلام گلم برا طراحی تم تولدوجشن دندونی با عکس کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید با یک طرح رایگان
یک عاشقانه آرام
19 آذر 91 20:10
سلام خانومممممیی خوبی یکتا خوبه؟اوضاع نینی روبراهه؟ ممنونم که این مدت که نبودم بهم سر زدین.خیلی دوستون دارم
مامان حسام کوچولو
19 آذر 91 23:38
خدا رو شکر به خیر گذشته امیدوارم حال شون زود خوب بشه مواظب یکتا جون باش انشالله اونم زود زود خوب بشه.
کاکل زری یا ناز پری
20 آذر 91 9:31
خدارو شکر که بخیر گذشت عزیزم . چه دختر و عاقلی داری گلم ماشاالله حتما تو صبوری به مامان گلش رفته خدا محافظ کل خانوادتون باشه همیشه
نگاری
21 آذر 91 18:26
الهی من قربون اون دل کوچولوش برم جونم عزیزم کلی دوسش دارم یکتا رو و خدا رو شکر کنه به خیر گذشت
مامان یلدا
25 آذر 91 15:00
slm azizam mamnun ke behemun sar zadin enshalla ke hale khaharetun khub shenegaran nabash golam akhe vasat zarar dare
مامان فری
28 آذر 91 10:41
عزیزم نشالله حال خواهرتون بهتر باشه ، یکتا جونو ببوس