یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

احوال مامان

1391/1/31 9:41
نویسنده : فاطمه
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز ممنون از پیام های گرمتون

ممنون که نگران حالم بودید

خیلی تا خیلی داغونم هر کی من را می ببینه می گه خون

توی بدن من نیست نمی دونم چه طور شدم

فقط محتاج دعا های شما دوستان گلم هستم

قراره برم دکتر وقت بگیرم که حداقل سینوسیت هایم را

عمل کنم تا بعد باور می کنید حتی نای نوشتن هم ندارم

خیلی حالم بده یکتا جان مامانی را ببخش

دوستت دارم یکتا جان حالا چه باشم کنارت و چه .......................

نمی دونم این حرفها چیه می زنم خدایا خودت کمکم کن

مگر ٢٩ سال سنی هست من دارم

التماس دعاااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دينا
31 فروردین 91 10:11
سلام دينا تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم دينا کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
نرگسی
2 اردیبهشت 91 14:57
ایشالله که مشکلی نیست و خوب میشی عزیزم .. از این حرفای بد هم نزن .. یه سر هم برو خصوصی ..
مامانی هیمن
4 اردیبهشت 91 16:17
ایشالا که چیزی نیست و زود خوب میشین ! توکل کن
مامان سارا
12 اردیبهشت 91 22:46
سلام ایشالا که زود زود خوب می شی توکل کن به خدا