یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

پست اول سال 91

1391/1/14 14:54
نویسنده : فاطمه
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

سلام دوستان

سلام دختر گلم یکتا عید همه تون مبارک

امیدوارم سال خوبی داشته باشید امسال عید با سالهای قبل کمی فرق می کرد چند روز تعطیلی

هورا  تقریبا 10 روز تعطیلی داشتیم و دایم کنار تو دختر عزیزم و شوشو جان بودم خیلی خوش گذشت

صبح ها با تو دختر نازم ساعت 10 بیدار می شدیم صبحانه می خوردیم بعد می رفتم دنبال تدارک نهار

بابایی صبح زود می رفت مغازه تا ظهر ساعت 2 می اومد خونه بعد 3 تایی بعد از نهار کمی خوابیدیم

خوابیدن تو و من مثل خرس قطبی بودخنده 

بعد ازظهر همه کمی تو خیابانها می گشتیم بعد خونه عزیزا می رفتیم در کل خیلی خوب بود دخترم

مخصوصا کنار تو فرشته ناز

راستی مامانی عیدی هم مل پارسال پول خیلی جمع کردی دیشب داشتم می شمردم پول های عیدی

تو گلم 240 هزار تومان بود هورا...........

توی این سه سال عید ی که تو کنارمون بودی هر سال عیدیهات برایت طلا خریدم امسال هم گفتم

طلا می خرم به امید حق

الان زنگ زدم خونه مادرشوهرم یعنی عزیز بزرگه تو وروجک داشتی نهار می خوردی نوش جانت

دلم خیلی برایت تنگ شده بعد از 2 هفته در کنار هم دوباره دل کندن و اومدن سرکار برایم کمی سخته

ولی چه کنم دخترم

خوب عزیز دلم باید کم کم برم دنبال کارهای دارایی مربوط به شرکت فردا اخرین مهلت هست امروز

اصلا" حال و حوصله کار کردن را نداشتم

روز خوبی را داشته باشی گلمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان سونیا
14 فروردین 91 15:09
انشالله همیشه عیدی و پول و خواب زیادو....
نرگسی
15 فروردین 91 12:50
مرسی .. شما لطف دارین .. چرا از دختری عکس نمیذاری ؟
مامان نگین
15 فروردین 91 14:30
سلام عزیزم انشاالله سال خوبی داشته باشید به سلامتی عیدیت را خرج کنی
مامان زهره
15 فروردین 91 15:40
عید شما هم مبارک مبارک.
نسترن
15 فروردین 91 16:12
دلم واستون یه ذره شده بود.خوبین؟
مامان حنا
16 فروردین 91 0:26
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟ یکتا جون خوبه؟؟ خوشحالم تعطیلات بهتون خوش گذشته فرقی نمکنه مسافرت هم نری ولی همونجایی که هستی بهت خوش بگذره کافیه چرا از دخمل نازت عکس نزاشتی ؟ از طرف من محکم محکم ماچش کن
مامان محیا
16 فروردین 91 9:57
مچتو گرفتم پس همیشه وب ما رو میخونی و رد میشی.. بدون نظر آره..لطف دارین بما. همین هم خوبه. خصوصی برات رمز گذاشتم..
مامان یسنا گلی
20 فروردین 91 10:14
ممنون خاله جون واسه تبریک تولد یسنا. بوسسسسسسسسسسسسسسس