یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

یکتا و بهانه گیری

1390/7/26 14:12
نویسنده : فاطمه
404 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام بر عزیز مامانی یکتا گلم

خوبی نفسم

ببخشید چند روز نتوانستم اپ کنم

از این چند روز بگم که تا روز شنبه مهد رفتی از روز یکشنبه پا کردی توی یک کفش که من مهد نمی رم

بهونه ات اینه که مامانی من را ببره بخدا دیگه نمی دانم چه کار کنم مامانم که می گه هنوز زوده بری

تازگی ها خیلی بهانه می گیری وقتی از سرکار تعطیل می کنم می ایم دنبالت از توی بغل من تکون

نمی خوری همش بهانه می گیری بریم خونه خودمون عزیز بزرگه و مامان خودم هم خیلی ناراحت

می شوند می گویند حتما مامان یکت پیش خودش چی فکر می کنه که این قدر یکتا بهانه خونه

خودش را می گیره و اونجا را ترجیح می ده بخدا این جور نیست من توی این چند سال از زحمات تک تک

شون سپاسگزارم خیلی زحمت برای دختر من کشیدند دست گلشان درد نکنه

وقتی هم خونه می ایم یا می خواهی بغلم بشی یا من بیایم کنارت بخوابم دیگه شام و کار خونه تعطیل

خوب نفسم قراره امروز برم بیرون تا ببینم پالتو خوشگلی مثل خودت گیرم می اید یا نه

niniweblog.com

باز هم بگم مامانی خیلی تا خیلی دوستت داره نفسم

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارميا
30 مهر 90 8:51
دير به دير آپ مي كني خانومي. از قول من يكتا جون رو