یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تولد دخملی

1390/6/30 11:48
نویسنده : فاطمه
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام دختر مامان و نفس بابایی

داریم به جشن تولد سه سالگیت نزدیک می شویم دوست

دارم امسال به همه سالها فرق کنه توی اینترنت خیلی

سرچ می کنم تا مدل تزین اتاق و مدل کیک برایت انتخاب

کنم.

کادو هایی که سال اول تولدت گرفتی:

اول زمانی به دنیا اومدی خاله مریم گوشوار

خاله زهرا ٢ تا النگو   دایی علی پلاگ زنجیر  عزیز کوچکه

پلاک زنجیر    دایی حسین یک خرس بزرگ

عمو محسن گوشواره     عزیز بزرگه و بابا احمد یک النگو

تک پوش    عمه جونت هم عروسک     بابا یاسرت هم پلاک

زنجیر      

تولد یک سالگی:  عمو محسن پلاک زنجیر من و بابایی دو تا

النگو    عزیز بزرگه دوچرخه    عزیز کوچکه سرویس قابمه

مس خیلی خوشکلن     خاله زهرا یک شکلات خوری یک

دست لباس خیلی خوشکل     دایی علی یک شوار

خوشکل با سرویس قابلمه      خاله مریم هم پول داد

تولد دوسالگی یکتا : خاله مریم پول داد دایی علی یک پاندا

بزرگ    عمو محسن هم یک پاندا خیلی بزرگ   

عزیز بزرگه سرویس لحاف و تشک    عزیز کوچکه یک کمد

خوشکل دیگه برای دخملی  من و بابایی هم دو تا دیگه

النگو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)