یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

عزیز مامانی

1390/6/26 11:47
نویسنده : فاطمه
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز مامانی

ده دقیقه پیش زنگ زدم خونه عزیز تا باهات کمی صحبت کنم گفتم مامانی دلم برایت تنگ شده

گفتی خوب عزیزک نرو سرکار بمون خونه پیش من

الهی مامانی قربون اون حرف زدنت بره که دلم را آب می کنی عزیزکم

راستی تو بهتر شدی به قول مامانی دندون اسیایت می خواه در بیایه که این جوری مریض شدی قربونت برم مامانی

بابایی که بهتر نشده یعنی از دیروز دوباره بدتر شده دل درد وحشتناک دعا کن زودتر خوب بشه

بخدا دارم دق می کنم که بابایی مریضه

خدایا زودتر شوشو خوب بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارميا
26 شهریور 90 11:52
ايشالله خوب مي شن.
مونا
26 شهریور 90 11:56
من و رهام هم دعا مي كنيم شوشوت زود خوب شه
مامان زهره
26 شهریور 90 15:24
سلام گلی! امیدوارم خوب باشی و با فکر و ذهن مثبت خودت به همسرت دلداری بدی! نمی دونم کسالت ایشان چیه؟! اما امیدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشن!
مامان تارا - سارا
28 شهریور 90 8:08
خوشحالم که دخملیتون بهتر شده. ایشاا.. شوشو هم زودی خوب شه. شوشو ها که مریض میشن خیلی سخته. من یکی که طاقت مریضی شوشومو ندارم(بس که بد مریضیه و همش نق نق میکنه)