یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

مریضی مامان بابا و یکتا گلم

1390/6/21 9:42
نویسنده : فاطمه
378 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

سلام عشق مامان

الهی قربونت برم مامانی جان

دیروز کمی کثالت داشتی یعنی در کل تو و بابایی هر دو مریض بودید بابایی از صبح شنبه حالت تهوع و دل درد بود و تو از شبش این جور شدی دیروز تا ظهر سرکار بودم وقتی بابایی زنگ زد و گفت دوباره اوردی بالا مجبور شدم مرخصی بگیرم و بیایم پیشت بابایی هم دیروز سرکار نرفت خونه بود حالش خیلی بد بود من هم داشتم از غصه دق می کردم .

وقتی رسیدم خونه خواب بودی بابایی گفت ساعت 10 بیدار شدی و دوباره ساعت 12 بود خوابیدی کمی کته برایت درست کردم تا با ماست بخوری چون اسهال بودی و کمی گوشت برای هر دویتان کباب کردم

تو که در کل دیروز غیر از اب چیزی هیچی نخوردی و شب هم ساعت 10 بخواب رفتی بابایی هم دیشب خیلی حالش بد بود هر چی گفتم بیا بریم دکتر نیامد مامانی فکر کنم بابایی ازآمپول می ترسه .

اما من عزیزکم من هم از دیشب حالم بد شده کمی حالت تهوع و دل درد و تب لرز دارم الان که دارم برایت می نویسم حالم اصلا" خوب نیست تب دارم دیشب تا صبح لرز عجیبی داشتم ولی امروز دیگر کسی به من مرخصی نمی دهند مجبور بودم بیایم سرکار عزیز دل مامان .

خدا کنه تو زودتر خوب بشی که من تحمل درد کشیدن تو را ندارم ....

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خواهری
21 شهریور 90 14:09
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ وبلاگـ فوقـ العادهـ ایـ داریـ خوشحالـ میشمـ بهمـ سر بزنیـ با تبادلـ لینکـ موافقیـ خبر بدهـ بگو با چهـ اسمیـ بلینکمتـ دوستـ جونمـ اگهـ قابلـ دونستیـ منو با اسمـ (نی نی کوشولوها) بلینکـ امضا:علیرضا و حمیدرضا
مامان ارميا
23 شهریور 90 8:46
خدا بد نده. مواظب خودتون باشين تا زودتر خوب بشين.