یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

ازمایش دخترم

1390/5/22 9:55
نویسنده : فاطمه
376 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان خوبی عزیز دلم

بعد ازز دوروز تعطیلی دلم خیلی تا خیلی برایت تنگ می شه گلم

روز پنجشنبه مامانی مرخصی گرفت تا تو عزیز دلش را ببره ازمایش

اون هم چه ازمایشی عزیزم ازمایش خون ادرار و مدفوع بود اون تا هیچ مشکلی نداشتم فقط چون تو

یبوست شدیدی داری نتوانستم نمونه ببرم مجبور شدم فقط ادارار و خون ازمایش ببرم

الهی قربون تو گلم برم که خیلی اروم نشستی تو بغل من تا خانم از تو خون بگیره

اصلا"گریه نکردی فقط محکم من را بغل کردی و گفتی مامنی بریم خونه خودمون

جونم که این قدر خانم شدی عزیزم

دیشب هم باغ بابای و عمه رفتیم پارک به تو خیلی خوش گذشت سوار تمام

وسیله های بازی شدی و در اخر با عمه جون رفتی سوار ماشین سواری

شدی که خیلی ترسیدی و گریه کردی .

بعد رفتیم بستنی خوردیم و از اون طرف که می اومدیم تو که طبق معمول هر

وقت پارک بری مجبور می کنی برایت اسنک بخریم ساعت 11 بود که اومدیم

خونه این قدر خسته بودی که بی هوش روی مبل

بخواب رفتی گلم   

 









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سارا
22 مرداد 90 10:19
الهي قربونت برم عزيزم. امروز يعني شنبه سارا هم با باباش به دندون پزشكي رفت. تازه اومدن بيرون. من هم سركار بودم ولي دلم همش اونجا بود. مي خوام يه كم زودتر برم تا پيشش باشم.
بهار(مامانی شهراد)
22 مرداد 90 10:20
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم
مامان ارميا
25 مرداد 90 10:15
الهي بگردم. الهي هيچ وقت مريض نشي دختر قند عسل.
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 1:30
افرین به این همه شجاعت
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 1:41
قربون دختر شجاع یه عالمه بوس واسه یکتا