یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

یکتا و روزه

1390/5/11 16:49
نویسنده : فاطمه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم وبلبلم خوبی مامان جون

دلم خیلی تا خیلی برایت تنگ شده است .

اما چه کار بکنم که باید طاقت بیارم امروز صبح خونه عزیز کوچیکه بودی وقتی

زنگ زدم تو گوشی را برداشتی و گفتی کجایی من گلفتم سرکارم تو هم

گفتی من می ایم با تفنگم تو را می کشم که دیگه نری سرکار.گاوچران

الهی قربون اون حرف زدنت بشم که دلم غش می کنه وقتی صدایت را می

شنوم .

دیروز که از خونه عزیز بزرگه (مادرشوهرم) که می اومدیم تو شکلات می

خوردی گفتی مامان بیا شکلات بخور که من گفتم من روزه ام یک نگاهی کردی

متوجه نشدی من چی می گم من هم فورا" گفتم یکتا جون می دونی روزه

چیه سرت را تکون دادی که اره بلدم گفتم خوب چیه گفتی اقاه می اید توی

شاهزاده محمد روزه می خونه من را باش قهقهه

فهمیدم منظور تو روضه هست الهی قربون اون فکر کردنت بشم عزیز دلمی .....  









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بیتا
11 مرداد 90 17:56
مارا به دعا کاش نسازند فراموش رندان سحرخیز که صاحب نفسانند فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک انشاالله تصمیم دارم هرروز معنی یکی از سوره های قرآن رو به صورت صوتی در وبلاگ بیتا قرار بدم. اگه دوست داشتید به ما سربزنید. التماس دعا
مامان نیایش
12 مرداد 90 11:30
سلام عزیزم قربون این دخمل باهوش و متفکر ایشالا سالم باشه ممنون سر زدی نماز روزه هات قبول التماس دعا
مامان نرگس
12 مرداد 90 13:21
سلام.به سلامتی خانومی شده برای خودش... فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک-التماس دعا
مامان سارا
13 مرداد 90 12:59
مامان يكتا جون.يه ايميل براي سارا درست كردم كه اگه دوست داشتي عكسهاي دختر نازتو براش ايميل كني تا برات درست كنم و بفرستم. آدرسش توي وبلاگش هست.