یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

یکتا و عصر جمعه

1390/5/8 15:23
نویسنده : فاطمه
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم و عزیزم خوبی مامان جون

دل مامانی خیلی تا خیلی برایت تنگ شده ا ست

یک بوس بزرگ برای دختر نازم ماچ

روز پنجشنبه با یکتا اومدیم سرکار خیلی خوش گذشت چون کار زیادی نداشتم

 و همش با دخترم بازی کردم .

روز جمعه دیروز هم ساعت10 از خواب بیدار شدی دو تا تخم مرغ خوردی بعد

رفتی بازی کنی من هم مثل همیشه کارهای خونه 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

ساعت 1 بود که دیگه از کار کردن و اشپزی فارغ شدم و یکتا را بردم حمام بعد

 از حمام کردن یکتا نها به او دادم داشت به خواب میرفت که بابایی از مغازه

برگشت عمه  هم اومد اونجا تو تا ساعت 3 نخوابیدی ساعت 3 بود که خوابیدی

تا ساعت 6 بعد ازظهر وقتی بیدار شدی بابایی گفت قرار برایم جنس بیارن

شما برید بیرون من و تو و عمه رفتیم پارک شورا دیدیم جشنواره کودک و

نوجوان بود یک ساعتی اونجا بودیم و بعد رفتیم شهربازی تا ساعت 10 اونجا

بودیم که بابای زنگ زد و گفت من می رم خونه شما بیاید که ساعت 10 عمه

جان را پیاده کردیم و رفتیم خونه روز هم رفته روز خوبی بود برای من و تو

فقط می خواهم بدانی که مامانی خیلی تا خیلی دوستت داره گلم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارميا
9 مرداد 90 9:26
سلام.ممنون از همدرديت عزيزم. كي ارمياي من هم بزرگ مي شه؟لينكتون مي كنم.
محمدمعین
10 مرداد 90 21:17
سلام خاله جون ممنون از لطفتون که بهم سر زدی شرمنده ام به خدا آخه چند وقتیه حسابی درگیریم یه مدت دنبال خونه می گشتیم بعدش هم مشغول بازسازی اون بودیم غیر از اینها یه چیز دیگه هم هست فقط می خوام یواشکی بهتون بگم منتظر داداش کوچولو هستیم آخه قراره 15 روز دیگه بیاد
می بوسمت خاله
یکتا جون رو ...... (دور از چشم شما ) می بوسمش


وای خدای من چشمت روشن عزیزم تبریک می گم
لیلا حنا
11 مرداد 90 2:40
ممنون به ما سر زدی خانمی. کوچولوی نازتو میبوسم
helia & sara
11 مرداد 90 9:06
salam khale jun hamishe be gardesh o tafrih va bazi gambuli khanum 2 ta tokhmemorgh khordi to mamanesh shoma tonekabon hastin?
مامان سارا
13 مرداد 90 10:49
ديدي بهت سر زدم. مامان يكتا كوچولو چرا عكس هاي يكتا رو بيشتر توي وبلاگش نمي ذاري؟