یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

لباس عید

1389/11/24 15:33
نویسنده : فاطمه
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلبلم خوبی مامانی

چند روزی هست که دنبال لباس عید برای تو دختر گلم می گردم هر جا که می روم هیچ چیز پسند نمی کنم گلم

تو عید عروسی خاله جان بابایی هست فعلا" مجبور شدم پارچه حریر برای دختر گلم بخرم تا بتوانم یک لباس مجلسی خیلی شیک برای تو نازنین بدوزم اما یک دست که کمه چند جا هم سر زدم همه قول دادند اخر ماه لباس جدید می اورند.

دیشب خیلی شیطونی کردی حرفهای بامزه ای می زدی رفتی شونه بیاری و سر من را شونه کنی بابایی سرگرم تماشای تلویزیون بود و من داشتم مجله حل می کردم ول کن که نبودی من هم با زبون خودت هی می گفتم بابا یاسر دخترت را نگاه کن اذیت می کنه بابایی حواسش که نبود تو رفتی جلوی بابایی گفتی بابا یاسر ببین مامانی چی می گه داره قر  قر (منظورش غرغر بود) می کنه  دیگه من و بابایی منفجر شدیم از خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عرشيا ماماني
3 اردیبهشت 90 8:03
با سلام اميدوارم يكتا كوچولو خوب باشه وبلاگ واقعا قشنگي براي يكتا كوچولو درست كرديد ولي عكسهاي يكتا باز نمي شن يكتا كوچولو مي بوسمت و مامان يكتا خدانگهدار .