یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

نذری برای یکتا

1390/4/20 16:23
نویسنده : فاطمه
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم و بلبلم خوبی عزیزکم niniweblog.com

زنگ زدم خونه عزیز بزرگه گفت داری لباس می پوشی می خواهی همراه عمه بری باشگاهniniweblog.com

الهی قربون تو فسقلی بشم عزیزکمniniweblog.com

شب وقتی می ایی خونه تمام حرکاتی که عمه توی باشگاه انجام می دهند تو تکرار می کنی

این قدر بامزه دراز نشست می ری گلم

دیشب دوباره گفتی مامانی تو می ری سرکار من دق می کنم تو را توی بغلم گرفتم و گفتن خدا نکنه

تو دق کنی گفتی خوب صبحها که بابایی من را بیدار می کنه من را ببره خونه عزیز من تو را نمی بینم

چشمات را نمی بینم

این حرف را مامانهای که سرکار هستند درک می کنند چه قدر سخته برای یک مادر

niniweblog.com

راستی پای مامانی هم کمی خوب شده وبهتر شدم فقط کمی رگ بغل پایم سوزش داره انشاالله این

هم خوب می شه .

برای پنجشنبه همین هفته به امید خدا می خواهم نذری شله زرد برای تو دختر گلم بدم بخاطر اینکه تو

گلم از پله ها پرت شدی نذر کردم امام زمان نگه دار تو شیرین زبون باشه

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسترن
21 تیر 90 18:43
سلام. وای خدارو شکر که یکتا جون سالمه.توروخدا بیشتر مراقبش باشین....
مامان مهسا
21 تیر 90 20:14
خدا همیه نی نی تون رو سالم سلامت نگه داره. بوس از طرف باربد. من لینک شمارو میذارم اگه دوست داشتین شما هم بذارین