یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

پا درد مامانی

1390/3/31 15:28
نویسنده : فاطمه
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی مامان جون

عزیز دلم دلم خیلی تا خیلی برایت تنگ شده استniniweblog.com 

مامانی نمی دانم چند روزه پا درد وحشتناکی دارم نمی داننم چرا بابایی می گه بر اثر نشستن پشت میز هست حالا قراره با بابایی عصری که از سرکار تعطیل کردیم برم دکتر عکس بگیرم چون اصلا" نمی توانم پایم را جابه جا بکنم .

خوب دختر گلم چه طوره نیم ساعت پیش زنگ زدم مامان جون گفت خوابی تا من تعطیل کنم بیدار می شی می دانم بعدش اینه که خاله مریم یا دایی حسین تو را ببرند پارک کنار خونه تاب بازی کنی چون این برنامه هر روز تو هست گلم

راستی عزیزم نیم ساعت پیش بازرس داشتیم از ایزو اومدند چند تا سوال از مامانی کردند و رفتند نمی دانم چرا هر وقت اسم بازرس می شنوم مو بر تنم سیخ می شه .niniweblog.com

عزیزم مواظب خودت باش تا عصر تعطیل کنم بوس بوس بوس

فقط بدان دوستت دارم تا بی نهایت گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تارا - سارا
1 تیر 90 11:19
سلام دوست عزیز. 3-4 روزه بهمون سری نزدی. دخملیمون خوبه. ایشا.. که پا درد خودتون هم چیز مهمی نباشه و با یه استراحت کوچولو خوب شه
مامان تارا - سارا
4 تیر 90 8:01
بازم سلام. دخملی گلمون رو ببوس. خودتم یه کم استراحت کن